וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי, פיקה ואלבה נפגשו עם לאפורטה אחרי אתלטיקו. בלט בהיעדרו: קומאן

אחרי ה-0:0 המאכזב, הקפטנים של ברצלונה דנו עם הבעלים בעונה הבאה והמאמן לא הוזמן. בקטאלוניה קטלו אחרי התיקו: "מתנה למדריד, החמצה אדירה לדמבלה". במדריד לגלגו ונהנו מהאירוניה: סוארס התחזה נגד "ברצלונה שלו". וגם: מה נותר לשלוש המוליכות?

ברצלונה אומנם הצליחה לזכות העונה בגביע ואיכשהו חזרה למירוץ האליפות אחרי פתיחת העונה החלשה, אבל אם היא לא תזכה בתואר, היא תזכור היטב את המאזן המביך שלה העונה במשחקים גדולים. בליגת האלופות היא פישלה מול פריז סן ז'רמן ברגע האמת, ובליגה היא ספגה שני הפסדים לריאל מדריד וסיימה בהפסד ותיקו מול אתלטיקו מדריד.

היום (שבת) היא סיימה ב-0:0 ביתי מול הקולצ'ונרוס, ויש לה נקודה אחת בלבד מתוך 12 מול שתי המתחרות על האליפות. זה המאזן הכי גרוע שלה מול הירבות מדריד מאז 1964/65. בשורה התחתונה, בשמונה משחקי המפתח שלה מול יריבות גדולות (יובנטוס, פ.ס.ז', ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד) יש לה רק ניצחון אחד בשמונה משחקים.

בספרד טוענים שברצלונה לא מאוחדת כפי שהייתה לפני כמה שבועות, ומפרסמים עדות לכך, כביכול: לפי "אל צ'ירינגיטו", אחרי התיקו המאכזב נסעו הקפטנים ליאו מסי, ג'ורדי אלבה וג'רארד פיקה לפגישה עם הנשיא ז'ואן לאפורטה, בה דנו בתוכניות לעונה הבאה. מי שלא נכח בפגישה - מה שאולי מרמז על מעמדו ועל מידת המחוייבות שלו הבעלים החדש-ישן כלפיו - הוא המאמן רונאלד קומאן.

אגב, בכלי התקשורת בקטאלוניה האשימו את עוסמאן דמבלה באיבוד הנקודות אמש, אחרי ההחמצה הגדולה שלו. ב"מונדו דפורטיבו" קראה הכותרת הראשית: "מתנה למדריד", ובעיתון הסבירו ש"החמצת הענק של דמבלה לא מוסברת, ועלולה לעלות לברצלונה ביוקר".

ברצלונה מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
ככה לא לוקחים אליפות. מסי/רויטרס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Joan Monfort, AP
הכל בידיים של מדריד. מסי/AP, Joan Monfort

עם זאת, ג'רארד פיקה יודע שמאבק האליפות עדיין פתוח. "קיווינו לתוצאה טובה יותר, אבל אנחנו עדיין בחיים", אמר פיקה, "בהתחשב בתוצאות בליגה העונה, המירוץ עדיין פתוח, שלושה משחקים זה המון. אני חושב שהיו לנו יותר הזדמנויות וטובות יותר משל אתלטיקו, שהיא קבוצת ההגנה הכי טובה בליגה". פיקה מאמין ש"אם ננצח בשלושת המשחקים שנותרו לנו, תהיה לנו אפשרות... המטרה שלנו היא להילחם עד הרגע האחרון. אני במועדון הזה הרבה שנים, וזת תמיד המטרה, להילחם עד הרגע האחרון, זו חובתנו".

אתלטיקו מדריד הגיעה לקאמפ נואו בתקווה לנצח שם לראשונה מאז פברואר 2006, אבל מחצית ראשונה טובה לא הספיקה לשערים כשמארק אנדרה טר סטגן עצר את האקס לואיס סוארס וכן את יאניק קראסקו שחגג על האגף הימני של הגנת ברצלונה. מנגד, ליאונל מסי סיפק מבצע אישי גאוני שכמעט הסתיים עם כדור ברשת, אבל יאן אובלק התמתח וקלקל אולי את שער העונה.

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-0:0, ריאל תעלה לפסגה בראשון?

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה בין ז'ואאו פליקס, לואיס סוארס שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
לא נכנע. פיקה/רויטרס

מאמן המוליכה דייגו סימאונה היה מסופק מהיכולת של חניכיו: "אנחנו במירוץ נהדר לאליפות שבו ארבע קבוצות מחפשות את הסיומת הכי טובה. הגענו לברצלונה כדי לשחק בנחישות, כקבוצה, עם ביטחון, ועבדנו קשה במשחק שאליו היינו מוכנים. הקבוצה עבדה טוב, לא מיהרה מדי בהתקפות, החזקנו את המשחק, יצאנו היטב למתפרצות, חילצנו כדורים נהדר. הייתה להם את ההזדמנות של דמבלה, ולנו את של קראסקו. אני נותר בתחושה שהקבוצה עשתה עבודה מצוינת, ושנמשיך ככה, משחק אחרי משחק, לא נשתגע לאור המצב הזה. צריך לשמור על קור רוח ולהתכונן לסוסיאדד. משק אחרי משחק".

לואיס סוארס, שפגש את קבוצתו לשעבר, העניק לפני המשחק חיבוק חם לחברו ליאו מסי. בסיום הוא העלה בחשבונו האישי בטוויטר: "היום היה משחק קשה. נמשיך להיאבק עד הסוף כדי להשיג את המטרה! היה יום מיוחד, לחזור לקאמפ נואו. עכשיו ננוח, ונתכונן למה שמצפה לנו". סוארס, כהרגלו, ניסה לסחוט פנדל, כשהתחזה ברחבה אחרי יציאה של טר סטגן, אבל ההילוכים החוזרים הראו בבירור שלא היה מגע בין שוער בארסה לחלוץ אתלטיקו. במדריד לגלגו על המהלך, וב"אס" נכתב: "כשסוארס שיחק בברצלונה, הפעולות האלה היו מרתיחות את יריביו ואת הקהל. הפעם, סוארס ניסה לפגוע בקבוצתו לשעבר. זה לא עבד".

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד נעצר אצל מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. Joan Monfort, AP
לא נגע בו, זה לא מנע ממנו להתפתל. סוארס מול טר סטגן/AP, Joan Monfort

מה נותר לשלוש המוליכות?

אתלטיקו מדריד:

ריאל סוסיאדד (בית)
אוסאסונה (בית)
ויאדוליד (חוץ)

ברצלונה:

לבנטה (חוץ)
סלטה ויגו (בית)
אייבר (חוץ)

ריאל מדריד:

סביליה (בית)
גרנאדה (חוץ)
בילבאו (חוץ)
ויאריאל (בית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully