וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל חגיגות התיקו: ריאל מודאגת מראמוס שקורץ לפ.ס.ז', ומאמינה שזידאן ימשיך

הבלאנקוס חגגו את איבוד הנקודות של ברצלונה ואתלטיקו, אבל חוששים שראמוס לא יחזור העונה, ומוטרדים עוד יותר מהרמיזות שלו לפ.ס.ז' ברשתות החברתיות. זידאן צפוי להישאר: "אף אחד לא פנה לאלגרי, לב וראול"

שחקני ריאל מדריד. Fran Santiago, GettyImages
זה בידיים שלהם. שחקני ריאל/GettyImages, Fran Santiago

ריאל מדריד יודעת: אחרי התיקו בין אתלטיקו מדריד לברצלונה, ניצחון הערב (ראשון, 22:00, ONE) על סביליה יציב אותם בעמדת זינוק מצוינת לזכייה באליפות שנייה ברציפות. אם הבלאנקוס יאגרו שלוש נקודות הם ישתוו לקולצ'ונרוס במקום הראשון ויפתחו פער של שתי נקודות על ברצלונה, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

ב"אס" דיווחו ששחקני ריאל חגגו יחדיו את התוצאה הרצויה במשחק הצמרת בין בארסה לאתלטיקו, ומבינים כעת שגורל האליפות נמצא בידיים שלהם. "נותרו לנו ארבעה משחקים, וכולם כמו משחקי גמר", אמר אחד השחקנים בעילום שם, ובדיווח ציינו: "שחקני ריאל מבינים שברצלונה ואתלטיקו לא נמצאות בכושר טוב ויכולות לאבד עוד נקודות עד סוף העונה. הם יודעים שעכשיו הם תלויים בעצמם".

לצד השמחה, בריאל גם מודאגים. סרחיו ראמוס שנפצע בשנית, עלול להחמיץ לא רק את המשחק הקרוב, אלא את כל המשחקים שנותרו עד סוף העונה. לפי הרופא של ריאל מדריד לשעבר, בפציעה מהסוג שראמוס סובל, נדרשת תקופת התאוששות של כשלושה שבועות. אם זהו אכן המצב, הרי שהקפטן סיים את העונה.

במקביל, גם עתידו של הבלם הוותיק מטריד את ריאל. אמש התחיל ראמוס לעקוב אחרי שלל שחקנים של פריז סן ז'רמן באינסטגרם, ולפי התקשורת הספרדית האפשרות שישחק בעונה הבאה בבירת צרפת הולכת ונעשית ממשית.

לפי דיווח בצרפת מהמקור שפרסם לראשונה על הארכת החוזה של ניימאר, ראמוס כבר סגור למעשה בפ.ס.ז' לעונה הבאה.

בניגוד לראמוס, מי שקרוב יותר להישאר הוא זינדין זידאן. המאמן חתום לעונה נוספת בקבוצה ולמרות שהוא מסרב להצהיר על המשך דרכו במועדון, ב"אס" טוענים ש"בריאל מדריד מאמינים שהוא ימשיך לעונה נוספת".

אחד הסימנים לכך, הוא שאף אחד משלושת המועמדים הפוטנציאליים להחליפו - מסימיליאנו אלגרי, יואכים לב וראול - קיבל פנייה כלשהי מהבלאנקוס, ששומרים על שקט בגזרת המאמן - מה שביכול מוכיח שהם מתכננים להמשיך להתבסס על זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully