וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל באר שבע: בן שמעון בחיסרון של שחקני מפתח, ב"ש מחכה לעדכונים

9.5.2021 / 10:47

כנעאן המוצהב מצטרף לרשימת החיסורים באשדוד, בן שמעון יודע: "יהיה משחק קשה ומאתגר". כשירותם של אלחמיד וז'וזואה מוטלת בספק (שני, 20:15, ספורט4)

מחזור 33הסתיים20/05/2021
מ.ס. אשדוד
  • ספורי (45)
  • מוואסי (51)
2:2
  • (29) רוסה
  • (54) סלליך
הפועל באר שבע
תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על הפועל באר שבע/ספורט1

מ.ס אשדוד

לפני המשחק שלה מחר מול הפועל באר שבע (שני, 20:15, ספורט4), במ.ס. אשדוד קצת יותר לחוצים הבוקר אחרי שמכבי פתח תקווה ניצחה אתמול בקרית שמונה וצימקה את הפער מאשדוד לארבע נקודות בלבד. רן בן שמעון ושחקניו, שמחזיקים כבר זמן רב במקום השלישי, רוצים לסיים את העונה במקום הנוכחי שלהם עם כרטיס מובטח לאירופה ולא להיות תלויים מהמקום הרביעי במה שיקרה בגביע המדינה.

אשדוד הצליחה העונה מאוד נגד הפועל באר שבע, אבל בקבוצה רואים את השיפור שחל בקבוצה של אלונה ברקת במשחקים האחרונים ולכן יצטרכו להרים את היכולת שלהם כדי לא לאפשר לרוני לוי לחגוג עם ניצחון מחר באיצטדיון הי"א. הבעיה של אשדוד היא שוב בחיסרון כה גדול של שחקני מפתח. דין דוד, שלומי אזולאי, באיו פאהד וטימותי אוואני לא בסגל גם מחר כמו במשחקים האחרונים בשל פציעות ואליהם מתווסף חמודי כנעאן המוצהב. בהיעדר כל כך הרבה שחקנים חשובים שוב יצטרך בן שמעון לאלתר בחלק הקדמי. המאמן גם יצטרך להחליט אם להכליל בהרכב את רמזי ספורי שכבש עבור אשדוד שער מאוד חשוב בשבוע שעבר בקרית שמונה, אבל לא זוכה לאמון מוחלט מהמאמן. הקפטן טום בן זקן שהציע נישואין לחברתו בשבוע שעבר אמור לחזור להרכב במקום זוהר זסנו.

בן שמעון: "יש לנו עוד כמה מאמצים עד סוף העונה. נפגוש קבוצה שלאחרונה טובה. יהיה משחק קשה ומאתגר. זו סיטואציה שונה לחלוטין מהמשחקים הקודמים. נצטרך לבוא מוכנים". רועי גורדנה: "משחק חשוב מבחינתנו אחרי הניצחון של מכבי פתח תקוה אתמול. הכל בידיים שלנו".

שגיב יחזקאל שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מחכה לחבריו לשעבר. יחזקאל/דני מרון

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תקיים את האימון המסכם שלה בשעות אחר הצהריים המאוחרות ואז גם יתברר אם חאתם עבד אלחמיד וז'וזואה יכולים לשחק מחר. השניים סוחבים פציעות וכשירותם כאמור מוטלת עדיין בספק. אם אלחמיד יעדר, יחליף אותו איתן רצון כיוון שלואי טהא סיים את העונה אחרי ניתוח הבקע שעבר. אלטון אקולטסה יעדר בגלל צבירת צהובים ועל מקומו נאבקים רותם חטואל, תומר יוספי ופארליי רוזה.

עוד בוואלה!

לקראת משחק העונה, עדכונים חיים: המנהלת קוראת לקהל להגיע מוקדם ל"אירוע מרגש עבור כל אוהד כדורגל"

לכתבה המלאה
רועי גורדנה מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
הולך להם טוב העונה מול ב"ש. גורדנה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה בכל שלושת המפגשים העונה, וזה הרצף הכי טוב שלה מול הפועל באר שבע.

* כל 21 המשחקים האחרונים בין הקבוצות הניבו שערים, מאז ה-0:0 בווסרמיל בנובמבר 2012. חאתם עבד אלחמיד פתח אז בהרכב אשדוד.

* מ.ס. אשדוד ברצף של שלוש תוצאות תיקו. ארבעה משחקים רצופים ללא הכרעה בליגת העל? זה לא קרה לה מאז מרץ-אפריל 2017. באר שבע עם ארבע תוצאות תיקו רצופות, כפי שקרה לה גם בשלהי העונה שעברה.

* הפועל באר שבע עדיין ללא ניצחון בפלייאוף העליון ומאז מינויו של רוני לוי ניצחה רק את בני יהודה (0:2 בטרנר). סך הכול צבר המאמן 10 נקודות מ-33 אפשריות.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully