וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 72:95 את הפועל אילת

ארבעה ימים לפני גמר הגביע, השיגו הצהובים ניצחון שני ברציפות הודות למשחק נהדר של דורסי (20). אילת עם הפסד שלישי ברציפות

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
עזר לאלופה לסגור עניין ברבע הרביעי. ווילבקין/דני מרון

מכבי תל אביב הגיעה הערב (ראשון) לניסוי כלים אחרון לפני גמר הגביע מול מכבי ראשון לציון ביום חמישי, והביסה 72:95 את הפועל אילת. הצהובים רצו 0:18 בין הרבע הראשון לשני וברחו ליתרון דו ספרתי, אך האורחת לא ויתרה וחזרה למשחק בזכות ריצה משלה בהובלת קייסי פראתר (22) אך הכוחות נגמרו לה ברבע הרביעי. טיילר דורסי (20) וסקוטי ווילבקין (17) דאגו לריצה נוספת מצד הקבוצה של ספרופולוס, כששחקני אילת הפעם לא הצליחו להגיב וירדו מנוצחים בפעם השלישית ברציפות.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 20 נקודות, סקוטי ווילבקין 17 ו-6 ריבאונדים, אנטה ז'יז'יץ' (7 ריב') ואנג'לו קלויארו 14 כ"א, ג'ון דיברתולומאו 9, עומרי כספי (6 אס') ואותלו האנטר (8 ריב') 8 כ"א, יובל זוסמן 3, דורי סהר 2.

קלעו להפועל אילת: אייסי פראתר 22 ו-6 ריב', ג'ו רגלנד 15 ו-14 אס', בן קרטר 11, ג'וש ניבו 10 ו-10 ריב', מארקל בראון 7, יונתן שולדבראנד 3, חואקין שוכמן ומירון רוינה 2 כ"א.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
המומנטום יימשך? ספרופולוס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה צמודה במהלכה היתרון החליף צדדים, שחרר אנג'לו קלויארו את הנצרה וקלע שלוש שלשות בדרך ליתרון 14:20 לטובת המארחת. הצהובים סגרו ריצת 0:16 והשחקנים ההמומים של בית הלחמי לא הצליחו לעצור את הסחף 14:26 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

הריצה הצהובה נעצרה על 0:18 בעקבות שלשה של יהונתן שולדבראנד. אילת ניסתה להוריד מעט את ההפרש, אך התקשתה למצוא מענה למשחק הפנים של המארחת. אט אט חזרו השחקנים של בית הלחמי למשחק בזכות ריצת 0:10. בסיום המחצית הראשונה הפער של מכבי צומק. 41:44 לצהובים במחצית.

רבע 3:

אילת עלתה ליתרון בפתיחת הרבע השלישי, אך סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי דאגו להעלות את מכבי תל אביב ל-43:48. פראתר ורגלנד שמרו את אילת במשחק ולא איפשרו למארחת שוב לברוח, זאת למרות משחק בינוני של הסנטר ג'וש ניבו. 59:63 למכבי תל אביב לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

המארחת שוב לחצה על הדוושה בפתיחת הרבע, וברחה לשמונה הפרש. השלשות של דורסי ו-ווילבקין החלו להיכנס וההפרש המקומי שוב עלה לדו ספרתי. מכאן כבר אילת לא הצליחה לחזור, ובסיום שייטו הצהובים לניצחון נאה. 72:95 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully