וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלייז'ה בריאנט עשוי לעזוב מיידית את מכבי תל אביב ולהצטרף למילווקי

5.5.2021 / 12:17

הגארד בן ה-26 שמסיים חוזה בסוף העונה, נמצא זמן רב על הכוונת של הקבוצה במדיה הופיע בליגת הקיץ ב-2019 ועשוי לחזק את הסגל שלה לקראת תחילת הפלייאוף. מכבי תל אביב תדרוש פיצוי הולם, אבל אם העסקה תצא לפועל, תישאר עם שבעה זרים בלבד במאבקי האליפות והגביע

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. דני מרון
יאניס אחר מחכה לו. אלייז'ה בריאנט/דני מרון

הגארד של הצהובים נמצא זמן רב על הכוונת של הבאקס, במדיהם שיחק בליגת הקיץ ב-2019, ועשוי לחזק את הסגל של הקבוצה עד לסיום העונה. אם העיסקה תצא אל הפועל תישאר מכבי בסגל עם שבעה זרים לגמר הגביע ומאבקי האליפות

שחקנה האמריקאי של מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט עשוי לעזוב את ישראל בימים הקרובים ולהצטרף למילווקי באקס. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, בריאנט נמצא על הרדאר של הבאקס מזה כשנתיים, ובימים האחרונים החלו בקבוצה האמריקאית במגעים עם השחקן.

בריאנט הגיע לישראל לפני שלוש שנים וחתם בקיץ 2019 במכבי תל אביב אחרי שהצטיין בליגת הקיץ במדי מילווקי. הצהובים החתימו אותו על חוזה לשנתיים ללא אפשרות יציאה, כשבעונה האחרונה החלו במילווקי לבדוק אפשרות לצרפו, אך נתקלו בהתנגדות של הצהובים. כעת, כשברור שהגארד לא ימשיך במכבי לעונה הבאה, מנסים שוב בבאקס לצרפו, ונראה שהפעם הקבוצה תסכים למהלך.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
יסתדר עם שבעה זרים? יאניס ספרופולוס/דני מרון

אם אכן בריאנט יעזוב בסופו של דבר ל-NBA, תישאר מכבי עם שבעה זרים בסגל עד לסיום העונה, כשלא ניתן לצרף שחקן נוסף. הצהובים קרובים להבטחת המקום הראשון בליגת העל לפני הפלייאוף, ובשבוע הבא ישחקו נגד מכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה.

במכבי תל אביב הבהירו לאנשיו של בריאנט כי ללא פיצוי משמעותי הם לא ישחררו את השחקן מיידית, במיוחד כשנותרו שני תארים על הכף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully