וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלייז'ה בריאנט מכוון ל-NBA, ג'ון דיברתולומאו מאכזב

2.5.2021 / 13:05

הגארד שמסיים חוזה במכבי תל אביב מחוזר על ידי שלל קבוצות יורוליג אך ינסה למצות את האפשרויות בארצות הברית. דיברתולומאו לא חוזר ליכולת שהציג לפני הפציעה, אבל האפשרויות בשוק הישראלי מצומצמות לאור הסטטוס של דוברת ומדר. כספי יחזור למגרשים בקרוב

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
בדרך חזרה לפרקט. כספי/דני מרון

אחרי האכזבה הגדולה מהפסד החוץ להפועל באר שבע, תפתח מכבי תל אביב ביום שלישי (18:00, ספורט 5) את הופעותיה בבית העליון במשחק ביתי נגד הפועל חיפה. הצהובים נחושים לסיים את העונה ברגל ימין לפני הפלייאוף, כשגם גמר גביע המדינה נמצא מעבר לפינה ב-13 במאי.

בצד המקצועי צפויה מכבי לקבל בתקופה הקרובה את עומרי כספי שהתאושש ממתיחה בשריר הירך האחורי ועשוי לשוב לשחק באחד משני משחקי הליגה הקרובים. במכבי העריכו כי עד למשחק גמר הגביע נגד מכבי ראשון לציון ישוב כספי לפעילות, ולרשותו של יאניס ספרופולוס יעמוד סגל מלא.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל אלייז'ה בריאנט. מאור אלקסלסי
בדרך ל-NBA? בריאנט/מאור אלקסלסי

מעבר למשחקי הליגה, שחקני הקבוצה נמצאים בקשר עם סוכניהם לגבי האפשרות להמשיך בקבוצה או בקבוצות אחרות לקראת העונה הבאה. מי שלא ימשיך בשורות הצהובים הוא אלייז'ה בריאנט שהעדיפות העליונה שלו היא לצאת ל-NBA. מי שעוקבת אחרי ההתפתחות של בריאנט היא מילווקי באקס, במדיה שיחק והצטיין בליגת הקיץ ב-2019, אך ייתכן מאוד שקבוצות אחרות יכנסו לתמונה בקרוב.

מספר קבוצות יורוליג כבר הביעו בבריאנט עניין, אך בשלב הזה נראה כי הוא יעדיף את אופציית ה-NBA ורק אם היא תיסגר, הוא יבדוק את האפשרויות באירופה.

מי שכן מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי הוא ג'ון דיברתולומאו. הקפטן הצהוב חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים ללא אופציית יציאה. בקבוצה ציפו כי לאחר סיום עונת היורוליג יוכל הגארד להרים את רמת המשחק שלו ולהזכיר את השחקן ששלט בליגת העל עד לפציעות שלו בעונה שעברה, אך בפועל זה עדיין לא קרה, ובהפסדים בבאר שבע ובגן נר ובניצחונות האחרונים על מכבי חיפה והפועל ירושלים הוא תרם 5.5 נקודות בממוצע.

בקבוצה מעוניינים לחזק את עמדת הרכז הישראלי, אך האפשרויות לא מרובות. המועמד הבולט הוא נועם דוברת, אך לטענת מכבי ראשון לציון בחוזהו אין אפשרות יציאה לקבוצה בישראל, ולכן המעבר שלו ליד אליהו נראה לא פשוט. גם בנוגע לים מדר, שחקן נוסף שהוזכר כמועמד אפשרי להגיע לצהובים, העניינים מסובכים. לרכז עדיין יש בוררות פתוחה עם הפועל תל אביב לגבי חוזהו בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully