וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "כמה שחקנים ב-100 אלף דולר יכולים לעשות את מה שים מדר עושה?

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 21:59

מאמן הפועל תל אביב התראיין בתכנית הספורט של 103FM והחמיא לבר טימור: "התחיל לעשות את מה שהוא יודע לעשות"

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו התראיין הערב (חמישי) לתכנית הספורט של 103FM. פרנקו אמר: "תיאורטית זה לא נגמר, יש עוד 5 משחקים לשחק. אני מסכים שעשינו אתמול צעד משמעותי קדימה, אבל הדלי מלא ואנחנו לא רוצים לתת לו וולה. יש משחק חשוב מאוד ביום שני. אם נדע לנצח במשחק הזה בחיפה, אז נוכל לדבר בשבוע הבא ולהגיד שהמשימה באמת הושלמה. בסוף אנחנו מצפים מעצמנו להצליח. לדעתי, אני חושב שבשנת קורונה, שהיא שנה כלכלית מסובכת מאוד להרבה קבוצות, היינו צריכים למנף את הכדורסל הישראלי ולהוריד זר אחד. קבוצות שיוצאות לאירופה, שישחקו עם כמה זרים שמותר להן שם, זה בסדר וזה לגיטימי.

אני לא הייתי פה בקיץ ואני לא זוכר קבוצה ישראלית שנערכה לאיזשהו טורניר מוקדמות של מפעל אירופאי שנערך באוגוסט-ספטמבר והייתה צריכה לבנות את עצמה ביולי, כשהליגה פה שנה שעברה הסתיימה רק בסוף יולי והצליחה. יש המון שחקנים שנפצעו וגמרו את העונה בהפועל תל אביב, מעבר לכאלה שהתאימו או לא התאימו. אני מניח שכנראה בלחץ היו צריכים להביא שחקנים כאלה ואחרים. הפועל חולון זרקה שליש עונה בשנה שעברה כדי לבוא לעונה הזאת מוכנה. הם עשו עבודה יוצאת מן הכלל בגיוס שלהם.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
מקבל מחמאות מפרנקו. מדר/אודי ציטיאט

כשנשאל על העונה הבאה אמר פרנקו: "אם ננצח בחיפה בשני, נוכל לדבר על מה יהיה בשנה הבאה. בינתיים צריך להתעסק במשחק הזה כי עוד לא הבטחנו את ההישארות. יש לנו הפסד כפול למכבי חיפה, יש עוד משחק בין הקבוצות. יש פה תחושה, בגלל שניצחנו בשישה משחקים מתוך תשעת האחרונים, של איזושהי אופוריה כזאת ונפילת מתח. צריך לקחת את הדברים בפרופורציה, אנחנו עשינו צעדים משמעותיים קדימה, אף אחד לא חושב עדיין על השנה הבאה, צריך לנצח ולצאת מהברוך שהקבוצה נכנסה אליו. לא פשוט".

על השחקנים הישראלים של הפועל תל אביב, ובעיקר על בר טימור וים מדר, אמר פרנקו: "פול סטול זה רכז שהבאנו אותו שייתן גיבוי לבר ולים, ייתן עוד ניסיון, עוד דקות של מישהו שיכול לטפל בכדור. הזרים שלנו הם בעצם ים מדר ובר טימור. זה מתבטא במספרים, בדומיננטיות שלהם במגרש, בקבלת ההחלטות שלהם - כשהיא טובה הפועל נראית טוב, כשהיא פחות טובה אנחנו נראים פחות טוב. כל אחד מהם זה עולם אחר. אני קיבלתי את בר להפועל ירושלים כשהוא הגיע והיה לו תפקיד משמעותי. מאז התפקיד שלו שם קצת דעך. אבל הוא בא להפועל תל אביב הפעם בתור שחקן מוביל, אחד שצריך לדעת לקחת על עצמו ולהוביל, ואני פשוט נהנה מכל יום ויום איתו.

"הוא נהדר, התחיל לעשות מה הוא באמת יודע לעשות. אני מכיר אותו מגיל 16 ואני סופר מאמין בו. אני חושב שהוא שחקן שבגלל שהיה לו עיכוב מסוים בקריירה, על הספסל או בסיטואציה פחות טובה, עוד לא ראינו באמת מה הוא יכול להיות ואני בטוח שבשנה הבאה בהפועל תל אביב הוא יהיה עוד יותר משמעותי. ולגבי ים, כולם מתעסקים בכל הסיפור הזה, כן דראפט לא דראפט. בסופו של דבר מדובר בבחור צעיר מאוד עם ים של ציפיות סביבו, ואיזה מעטפת, שאני לא יודע איפה היא מתחילה ואיפה היא נגמרת, סביבו של אנשים שמלווים אותו. ובסוף אני עד היום מוריד בפניו את הכובע על היכולת שלו בשנה כזאת להיות רכז ראשון של קבוצה שכל כך הרבה שחקנים מתחלפים בה, שאין שבוע אחד כמעט של שקט ועדיין להיות מסוגל לבוא ממשחק למשחק. כמה שחקנים היום ב-100 אלף דולר יכולים לעשות את מה שים מדר עושה אצלנו בקבוצה?"

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully