וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מתוסכלים, הליגה תרוויח? כולם מחכים למפגש בין לברון וקרי

עודכן לאחרונה: 8.5.2021 / 10:51

האלופה הפסידה לפורטלנד, ירדה למקום השביעי ועשויה לפגוש את גולדן סטייט בקרב על הפלייאוף: "סילבר גאון". דייויס: "קשה לי, רצינו לנצח במשחק הזה"

אחד המשחקים הכי זכורים ומרתקים בשנים האחרונות היה ללא ספק המפגש בין קליבלנד קאבלירס ולברון ג'יימס לסטף קרי וגולדן סטייט, אי שם ב-2016, אז נפגשו הקבוצות למשחק מספר 7 בסדרת גמר ה-NBA. מאז אותו משחק מטורף, השניים לא נפגשו למשחק אחד מכריע, אך בקרוב מאוד זה יכול להשתנות. לוס אנג'לס לייקרס הפסידה הלילה (בין שישי לשבת) לפורטלנד טריילבלייזרס, ואיבדה לה את המקום השישי. היא ירדה למקום השביעי המוביל לפליי-אין, ושם היא עשויה לפגוש את הווריירס וכוכבם הלוהט קרי, למשחק מכריע שיקבע מי תעלה לפלייאוף ומי תלך למשחק נוסף נגד המנצחות במשחק בין מקומות 9-10.

כשנותרו חמישה משחקים לכל אחת מהשתיים עד לסיום העונה, הלייקרס נמצאים במקום השביעי ואילו הווריירס במקום השמיני, עם יתרון של חצי משחק על ממפיס ומשחק וחצי על סן אנטוניו. "רצינו מאוד לנצח במשחק הזה", אמר אנתוני דייויס, שנראה מצוין במשחקו הטוב ביותר מאז שב מהפציעה כשקלע 36 וקטף 12 כדורים חוזרים. "זה הפסד קשה מאוד, אין ספק. מבחינה אישית אני מרגיש טוב, שקיבלתי את הרגליים שלי בחזרה".

מנגד, פורטלנד חוגגת. הבלייזרס, לראשונה לעיני קהל ביתי העונה, נמצאים כעת במקום המוביל אוטומטית לפלייאוף. "כשאמרו לנו שיאפשרו רק ל-10 אחוז מהאוהדים להיכנס, לא חשבנו שיש לזה משמעות", אמר דמיאן לילארד שכיכב בניצחון. "אבל וואו, כמה השפעה הייתה להם. ברגע שעלינו לחימום, הרגשנו את התחושה האדירה מסביב. אין ספק שהיה להם חלק בניצחון".

"אני חושב שיש לנו את אחד המגרשים הכי ביתיים בליגה", הוסיף סי ג'יי מקולום. "האוהדים כאן נותנים לנו אנרגיה, אנחנו ניזונים מהם והם מדרבנים אותנו. אני כבר לא יכול לחכות ליום שהמגרש יהיה מלא עד אפס מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully