וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר רוברטסון כבר נפרד מהשיא ומברך את ראסל ווסטברוק: "מגוחך לפקפק בו"

כוכב וושינגטון הבטיח עוד עונת טריפל דאבל ונמצא במרחק נגיעה משיא כל הזמנים, ה"ביג או" שינושל מהתואר לא מבין את הביקורות: "אי אפשר לזכות באליפות לבד". אמביד במסר: סמול בול לא יעזור נגדי

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. Aaron Gash, AP
זוכה לפתע ליחס חם מהפרשנים. ווסטברוק/AP, Aaron Gash

ראסל ווסטברוק מתקרב בצעדי ענק אל עבר שיא כל הזמנים בטריפל דאבלים. הלילה (בין רביעי לחמישי) רשם כוכב וושינגטון שורה סטטיסטית של 29 נקודות, 17 אסיסטים ו-12 ריבאונדים בהפסד 135:134 למילווקי והגיע ל-171 טריפל דאבלים בקריירה - מרחק שניים בלבד מאוסקר רוברטסון שמחזיק בשיא ההיסטורי.

ווסטברוק אמנם לא ניצח הלילה, אבל עשה הכל כדי שזה יקרה: ברבע הרביעי הוא אפילו הוצב על יאניס אנטטוקומפו בהגנה בחלק מהדקות, עשה עליו עבודה לא רעה, וחטף כדור בשניות הסיום שכמעט הוביל למהפך - אם הזריקה מהחצי של גריסון מתיוז היתה צוללת פנימה.

ובתקופה הזו, כשהמספרים האישיים של ווסטברוק מגובים גם בניצחונות וביכולת קבוצתית טובה של הוויזארדס, הוא גם זוכה ליחס שונה מחלק מהפרשנים. "מעולם לא היה שחקן דומה לווסטברוק. ייתכן שהוא ייזכר כשחקן הכי טוב אי פעם שלא זכה באליפות", טען פרשן "פוקס" סקיפ ביילס.

אוסקר רוברטסון עצמו כבר מברך את ווסטברוק על השיא המתקרב, ומודה שהוא לא מבין את הביקורות נגד הרכז התזזיתי. "אין ספק שאשמח עבורו כשישיג אותי", אמר ה"ביג או". "אני מקווה שהוא יעשה את זה, זה מגיע לו. הוא אחד הגארדים הכי טובים במפעל, ומגוחך בעיני שיש פרשנים וכתבים שמבקרים אותו בגלל שלא זכה באליפות. הרי שחקנים לא זוכים באליפויות לבדם. אתה חייב להיות בקבוצה טובה, עם ניהול טוב, עם השחקנים הנכונים סביבך. אני לא בטוח שלווסטברוק היה את זה בשנים שלו ב-NBA, וספק אם יהיה".

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס, נשמר על ידי קלי אוליניק, יוסטון רוקטס. Michael Wyke, Pool, AP
בלתי ניתן לעצירה. אמביד/AP, Michael Wyke, Pool

ג'ואל אמביד ממשיך להשתעשע עם היריבות. הלילה הוא קלע 34 נקודות והוריד 12 ריבאונדים בפחות מ-25 דקות, והוביל את פילדלפיה לניצחון 115:135 על יוסטון. זה היה עוד משחק בו כוכב הסיקסרס התמודד עם הרכבי סמול בול של היריבה, ושוב עשה זאת בקלות יתרה.

בסיום הוא שלח מסר לכל אותן קבוצות שחושבות להקשות עליו באמצעות הרכבים נמוכים: "הגנתית, אני מרגיש מאוד בנוח לשמור על שחקני חוץ. אני יותר טוב בזה מ-90 אחוז מהסנטרים בליגה, והכי טוב בזה כשאני באמת ממוקד ומתאמץ. למען האמת, אין לי שום בעיה להתמודד עם זה - לא בהגנה ולא בהתקפה. לכל מי שמתכוון לעשות את זה בעתיד - תדעו שאתם הולכים לשלם על זה מחיר בהגנה, כי אין סיכוי שתצליחו לעצור אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully