וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: מאות אוהדים צהובים הגיעו לדרבן את השחקנים בקרית שלום

8.5.2021 / 18:28

אוהדי האלופה הדליקו אבוקות ושרו באימון לקראת משחק העונה (ראשון, 20:30, ספורט 5). ומה מתכננים מאמני שתי הקבוצות?

מחזור 33הסתיים09/05/2021
מכבי תל אביב
  • טיבי (6)
  • פשיץ' (17)
2:2
  • (36) דוניו
  • (39) שרי
מכבי חיפה
תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב

מאות אוהדי מכבי תל אביב הגיעו לאימון בקרית שלום כדי לדרבן את השחקנים לקראת משחק העונה האחרון של העונה, מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) בבלומפילד מול מכבי חיפה. אחרי ששמטו נקודות בשלושת המחזורים הקודמים, הצהובים חייבים לנצח כדי להקטין את הפער מהמוליכה לנקודה אחת, כשלסיום העונה יישארו לאחר מכן רק עוד שלושה מחזורים.

איתן טיבי חוזר לסגל של פטריק ואן לוון אחרי הרחקה, אבל המאמן נותן עדיפות לקפטן שרן ייני במרכז ההגנה לצד לואיס הרננדס. אייל גולסה עשוי לפתוח בקישור למרות שלא נכלל עדיין בהרכב מאז שחזר מהפציעה ממנה סבל בנבחרת, וההלתבטות העיקרית היא בכנף ימין בשלישייה הקדמית: האם אדוארדו גררו שכבש העונה פעמיים לרשת מכבי חיפה יקבל את המקום או שמא יהיה זה טל בן חיים המנוסה יותר?

אוהדי מכבי תל אביב באימון לפני הדרבי. ., אודי ציטיאט
אוהדי מכבי תל אביב/אודי ציטיאט, .

מכבי חיפה

אחרי שפתחה פער של ארבע נקודות בפסגה, מכבי חיפה רוצה להשיג ניצחון על האלופה מכבי תל אביב כדי להבטיח כמעט סופית את האליפות וגם להוריד את הקוף מהגב אחרי כמעט חמש שנים ללא ניצחון עליה בליגה (גברה עליה רק פעם אחת ב-31 המפגשים האחרונים). החיסרון המשמעותי בסגל של ברק בכר הוא של חוסה רודריגס המוצהב, שכזכור החמיץ גם את המפגש הקודם עם קבוצתו לשעבר לאחר שנפצע בחימום.

צ'ארון שרי ודולב חזיזה חוזרים מצהובים להיישר להרכב, מה שאומר שהקפטן נטע לביא יוסט לעמדת הקשר האחורי אותה ממלא בדרך כלל רודריגס. רז מאיר ימשיך בעמדת המגן הימני לאור פציעתו של ארנסט מאבוקה, וכך ההתלבטות היחידה של בכר היא בחוד. ניקיטה רוקאביציה לא חזר טוב אחרי הקורונה וגודסוויי דוניו עשוי להמשיך ב-11 על חשבון מלך שערי הליגה.

עוד בוואלה!

רוקדים עם כוכבית: מכבי חיפה מעולם לא זכתה באליפות בלי לנצח את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יפתח למרות הכול? ניקיטה רוקאביציה/דני מרון

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-167 בין הקבוצות בליגה הבכירה. המאזן עד כה: 48:69 למכבי תל אביב בניצחונות ועוד 49 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי חיפה רק פעם אחת ב-31 משחקי הליגה האחרונים ביניהן, כשאלירן עטר וגארי קגלמאכר קבעו 0:2 בחוץ באוקטובר 2016. פרט לכך, היו 20 ניצחונות צהובים ועוד 10 תוצאות תיקו.

* כרגע עומדים הצהובים על 16 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד מול מכבי חיפה. שיא המועדון - רצף של 21 משחקים ללא הפסד - נרשם מול הפועל באר שבע (בין השנים 1991 ל-2002).

* בשני המקרים הקודמים שבהם מכבי תל אביב אירחה את מכבי חיפה במחזור ה-33, הירוקים השיגו ניצחון חוץ. שלומי ארבייטמן וליאור רפאלוב קבעו 0:2 במאי 2010, ושנה מאוחר יותר היה זה תומר חמד שכבש צמד ב-0:2 בדרך לאליפות האחרונה של החיפאים.

* מאז ה-0:2 בקרית שמונה במחזור ה-25, מכבי תל אביב הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת בכל שבעת משחקי הליגה שלה. בשלושת המחזורים האחרונים גם איבדה נקודות וסך הכול השיגה שני ניצחונות בפלייאוף העליון.

* איתן שמואלביץ' שפט משחק בין הקבוצות רק פעם אחת בעבר. זה קרה באוקטובר 2011, כאשר שרן ייני כבש ראשון בבלומפילד ואייל גולסה, אז עוד בירוק, קבע 1:1.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 22913

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully