וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע גירש פלויד מייוות'ר את ארוסתו החשפנית מהאחוזה העצומה שלו?

6.5.2021 / 9:50

לפי "סאן", המתאגרף האגדי רוצה להתרכז בקריירה הספורטיבית שלו, ועל כן ביקש מאנה מונרו לשוב לביתה הקודם - אף שבאחוזה שלו יש 11 חדרי שינה נפרדים

רק לפני כארבעה חודשים דווח כי פלויד מייוות'ר הציע נישואים לזוגתו החשפנית, אנה מונרו, וכעת טוענים ב"סאן" כי המתאגרף האגדי ביקש מארוסתו הטרייה לצאת מאחוזת הענק שלו, כדי שיוכל להתרכז בקריירה הספורטיבית שלו.

לפי הצהובון הבריטי, השניים יוצאים כבר מספר חודשים ולאחרונה אף הזמין מייוות'ר את הרקדנית בת ה-29 לעבור להתגורר איתו בלאס וגאס, באחוזה הכוללת 11 חדרי שינה ו-14 חדרי שירותים.

עוד בוואלה!

רשמית: פלויד מייוות'ר חוזר לזירה, יילחם ביוטיובר לוגן פול

לכתבה המלאה

אז מה השתנה? "פלויד ביקש מאנה להתפנות כי הוא רוצה להתרכז בקריירת האגרוף שלו ולהתכונן לקרבות הבאים שלו", אמר גורם המקורב לעניינים ל"סאן". "חלק מהחברים שלה חושבים שזה קצת מוזר, כי הוא גר באחוזת ענק, כולל שני בתים נפרדים לאורחים, כך שיש לה מספיק מקום להיות לבד. אבל פלויד רצה שתעזוב, כדי שיוכל להתמקד".

אותו גורם הוסיף ואמר: "פלויד חוזר אט אט לאגרוף, אפילו שאמור היה לפרוש, אז הוא כרגע מקפיא את יתר התכניות שלו. אנה חזרה להתגורר בבית הקודם שלה, זו תקופה מתוחה אבל היא מבינה את המצב. הם עדיין ביחד, והיא תומכת בו. היא אמרה למשפחתה שהיא הולכת להתחתן איתו ורוצה להביא איתו ילד לעולם בהמשך השנה".

מייוות'ר אמנם הודיע על פרישה ב-2017 אחרי ניצחון בלתי נשכח על קונור מקגרגור, אך לאחר מכן שב וערך קרבות ראווה. בחודש הבא הוא עתיד להיאבק ביוטיובר ג'ייק פול במיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully