וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פלויד מייוות'ר חוזר לזירה, יילחם ביוטיובר לוגן פול

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 11:18

אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, שלא נלחם מאז הניצחון על קונור מקגרגור ב-2017, יפגוש ביוטיובר שהדהים את כוכב ה-UFC לשעבר

מעריצי ענף האגרוף בוודאי קיבלו ברגשות מעורבים את ההודעה הדרמטית מהלילה (בין שלישי לרביעי): אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, פלויד מייוות'ר בן ה-44 (מחזיק במאזן 0:50, 27 מתוכם בנוקאאוט), חוזר לזירה כשיילחם בכוכב הרשת, היוטיובר לוגן פול. מחד, מדובר בבשורה משמחת למדי עבור חובבי הענף, אך מאידך יריבו של מייוות'ר אינו מתאגרף מקצועי, מה שבוודאי מעיב על ההתרגשות מהקרב.

השניים הודיעו רשמית שייכנסו לזירת האגרוף ב-6 ביוני, באצטדיון הארד רוק במיאמי, כשחוקי הקרב וכמות ואורך הסיבובים טרם פורסמו. יש לציין שפול גדול פיזית בהרבה ממייוות'ר, שמעולם לא התחרה בקטגוריית משקל גבוהה יותר מ-70 ק"ג. על פי דיווחים שונים, מייוות'ר יהיה רשאי להגיע למשקל של עד 71 קילו, בעוד שפול יוגבל למשקל של עד 86 ק"ג.

הקרב האחרון של מייוות'ר בזירת האגרוף היה קרב ראווה מביך למדי מול קיקבוקסר יפני, שנגמר בניצחון קליל לזכותו. הקרב הרשמי האחרון שלו היה מול אלוף ה-UFC לשעבר קונור מקגרגור. פול בן ה-26 ערך שני קרבות בחייו - שניהם קרבות ראווה. בראשון הוא הפסיד ליוטיובר בריטי ובשני ניצח את בן אסקרן, בעבר כוכב ב-UFC, בנוקאאוט מפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully