וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ואן לוון מתלבט האם לפתוח עם טיבי וגולסה במשחק העונה

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 10:05

שלושה ימים למשחק העונה: ההולנדי היה מאוד מרוצה מהתפקוד של ייני כבלם בבאר שבע ועדיין זוכר לטיבי את ההרחקה המיותרת בקרית שמונה. אם גולסה יוכיח שהוא הסיר את החלודה אחרי הפציעה, הוא עשוי לעלות ב-11 נגד מכבי חיפה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

שתי התלבטויות מרכזיות לפטריק ואן לוון לקראת משחק העונה בו מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה ביום ראשון. הראשונה היא האם להחזיר את איתן טיבי מהרחקה להרכב והשנייה, האם לפתוח עם אייל גולסה.

טיבי ריצה שספג כרטיס אדום בהפסד לעירוני קרית שמונה, ריצה את עונש ההרחקה שלו נגד הפועל באר שבע והוא עשוי להישאר על הספסל ביום ראשון משתי סיבות עיקריות. הראשונה, שרן ייני היה טוב מאוד בבירת הנגב והוא מביא איתו גם את אלמנט המנהיגות לקבוצה. ייני אסף את השחקנים ביום שני בטרנר בסיום המשחק ודיבר כמו מנהיג אמיתי. גם ואן לוון ראה את זה והתרשם. הסיבה השנייה שייני עשוי להמשיך בהרכב, היא הכרטיס האדום המיותר של טיבי מול קרית שמונה שעדיין צרוב אצל ואן לוון כך שההולנדי יתלבט עד הרגע האחרון בנוגע להחלטה לגבי זהות הבלם שישחק לצד לואיס הרננדס.

באשר לגולסה, הקשר חזר לשחק מול באר שבע כמחליף ו-ואן לוון יצטרך להכריע האם הוא כבר מספיק מוכן כדי לפתוח ביום ראשון. מול באר שבע ניתן היה לראות בבירור עד כמה המשחק של מכבי תל אביב תקוע במרכז השדה. לגולסה יכולת להרים את האיכות של מכבי תל אביב באמצע המגרש וההולנדי יצטרך עד יום ראשון להחליט האם גולסה כבר הסיר את החלודה ויכול לעלות מהדקה הראשונה.

פטריק ואן לוון מאמן זמני מכבי תל אביב עם אייל גולסה, דן גלזר. אריאל שלום, אריאל שלום
ימי האימונים שנותרו יבהירו את התמונה. ואן לוון עם גולסה/אריאל שלום, אריאל שלום

ואן לוון הבין שהשחקנים שלו זקוקים בתקופה הזו לכמה שיותר מנוחה ובניגוד ללוח האימונים שפירסם להם בתחילת השבוע, נתן אתמול יום חופש כדי שהם יתרעננו ויפתחו היום בשלושה ימי אימונים לקראת ההתמודדות התשובה ביותר ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully