וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "לה פמיליה שונאים את בית"ר יותר מאוהדי הפועל תל אביב"

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 0:45

בעלי הצהובים-שחורים דיבר על הסכסוך עם האוהדים: "אם אלה אוהדים, לא צריך אוהדים". ורד: "שחקנים עושים טובה שמשחקים"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

הפועל חיפה חזרה הערב (שני) מפיגור ל-1:3 מול בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל והחמישי בפלייאוף התחתון. האדומים רשמו ניצחון שני ברציפות ועלו אל המקום התשיעי כשהם חולפים על פני היריבה הערב.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מרוצה מהקבוצה שלו. לוי/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "שתי קבוצות טובות, משוחררות עם הרבה כישרון במגרש. היום נראינו כמו קבוצה מסודרת, אמיתית. לא נבהלנו גם כשנקלענו לפיגור ושלטנו פחות או יותר באירועים של המשחק. היה משחק טוב בסך הכול שלנו. תורג'מן צריך את הזמן. לא פשוט לבוא ולהתאקלם. הוא היה חולה בקורונה ולקח לו זמן להיכנס לעניינים. הוא עובד במגרש וגם כשהוא לא כובש, הוא תורם באספקטים אחרים של המשחק. הוא צריך את השער הזה והביטחון הזה. אנחנו לא דואגים מתורג'מן. בחלק הקדמי יש לנו הרבה שחקנים טובים, גם את חנן ממן, אנחנו לא מודאגים. תמיד יש פער בין מה שמפורסם לאמת. לא עסקנו עדיין בסגל של העונה הבאה. כל מה שמתפרסם הוא לא באחריות שלנו".

אלון תורג'מן, שחגג את שער הליגה הראשון שלו מאז החזרה להפועל חיפה, אמר: "חיכיתי לזה הרבה זמן. עבדתי קשה והגעתי למצבים. זה משהו שאני לא רגיל אליו, לא לכבוש כל כך הרבה זמן. היום זה נפרץ ואני צריך להמשיך ביכולת הזו. גם לפני השער הגעתי למצבים ויכולתי לכבוש. אני שמח שהשער הזה הגיע ואני רוצה להקדיש את זה לקהל שתמך בי. הייתי בתוך עצמי כי אני לא רגיל לסיטואציה הזו. סוף סוף זה הגיע ורציתי להמשיך לעזור לקבוצה. אני שמח שהשער הגיע היום. זה חשוב לי להמשך ולקבוצה כמובן. גם כשאני לא כובש או פקטור במספרים, אני אחד שנותן הכול בשביל הקבוצה. גם הקהל וגם הצוות המקצועי יודעים להעריך את זה. אני חי עם הביקורת ובגלל זה אני שחקן כדורגל. יש לי עור של פיל".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
ערב מתסכל. ורד/מאור אלקסלסי

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי: "המשחק הזה היה שקול מאוד. כמו שהפסדנו יכולנו לנצח. היה משחק טיפוסי של סוף העונה, שחקנים עושים הרבה יותר התקפה מהגנה. היו הרבה שטחים לשחק והפועל חיפה הבקיעה את השערים שלה דווקא בדקות הטובות שלנו. פתחנו טוב את המחצית השנייה וקיבלנו שער מכלום. אלה דברים טיפוסיים לסוף העונה. מנסים לעשות מה שאפשר. היו הרבה חסרים היום. לא פשוט לשחק משחק חוץ בלי אף קשר אחורי, אבל צריך ליהנות מהמשחק הזה. היום היה משחק שהקהל נהנה בו. היו הרבה אירועים בשני הצדדים. אחרי כל המתח והעצבים זה אופייני. אני מנהל מקצועי של מחלקת הנוער, הרבה קבוצות עשו התקדמות גדולה מאוד. המעיינים שלי נתונים למחלקת הנוער. אף אחד לא דיבר איתי לגבי הבוגרת".

קפטן בית"ר עידן ורד אמר: "התחיל טוב, אבל זה לא מספיק. שוב השערים הקלים האלה וחוסר המחויבות והאכפתיות, הגישה. נגמרה העונה ובמקום שנבוא ויהיה לנו כיף, אנחנו שוב באים וסובלים. חבל. כל שבוע וכל משחק גם אם זה משחק עונה או משחק בלי חשיבות צריך לבוא ולתת הכול. אנחנו צריכים לתת 100% ואני די עצוב שזה לא קורה עכשיו ולא קרה כל העונה. אנחנו בלי לחץ ויש כאלה שלא משחקים ויש כאלה שעושים טובה וזה כואב לי בתור קפטן שזה גם חלק מהאחריות שלי. אין לאן לברוח. בכל שבוע אני בא ונותן את אותם תירוצים, אני כבר נגעל מעצמי. הייתה לי שיחה עם הבוס לפני חודש והוא אמר לי שאני ממשיך. כל עוד אני פה, אתן את ה-100% שלי. אנחנו צריכים לסיים את העונה ולאף אחד לא מגיע פה איזה חוזה חדש לפי איך שאנחנו נראים. אני פה הרבה שנים. אני אוהב את המקום ושמח מאוד בכל משחק. קודם אשמע מה יש להם להציע לי. יש לי כמה הצעות, אבל קודם אשמע מה יש לבית"ר להציע לי. מה שיהיה טוב לבית"ר ירושלים זה הכי חשוב".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
"העתיד רע מאוד". חוגג/דני מרון

משה חוגג התארח הלילה באולפן הלילה של ערוץ הספורט והתייסח אל אוהדי הקבוצה: "אם מביאים ילדים לאצטדיון ומקבלים את מה שהיום היה באצטדיון בחיפה אז העתיד רע מאוד. היום במשך 90 דקות, גם כשהובלנו, זה התחיל בקללות אליי ולא מעניין. משם זה עבר אל השופטת המעולה והאמיצה, שאני מצדיע לה אחרי שהלכה בדרכה. משם הם חצו כל גבול אפשרי ועברו במקהלה לקלל את אשתי ואחר כך לבתי בת הארבע. היא קיבלה קללות מחבורה קטנה של אנשים, אבל זה בזוי ומכוער. אני לא יודע איזה אנשים, איך אומרים דברים כאלה על ילדה בת ארבע?".

חוגג המשיך ואמר: "אני מסתכל על הטווח הארוך. הפועל פתח תקוה פעם הייתה אימפריה, היום מישהו יודע מה זה הפועל פתח תקוה? אולי אני אצליח, אולי לא, אבל אם המועדון לא יידע לחתוך את האויב מבפנים, הלה פמיליה, נהפוך להיות כמו הפועל פתח תקוה. האנשים האלה לא מנסים להגיע אליי פיזית. הם פחדנים מאוד, הם פקה פקה ביציע. הם מקללים ופוגעים בתדמית של המועדון, אבל אני לא מפחד מהם. אלה לא אוהדים של בית"ר. אם אלה האוהדים, לא צריך אוהדים. אוהדי הפועל תל אביב שונאים את בית"ר פחות מהלה פמיליה. אותם מעניין רק לקדם אג'נדות קיצוניות, גזעניות ומכוערות. פנינו אל הנהלת הפועל חיפה וקיבלנו מאורן שטרלינג תשובה שלילית, הוא אמר שהוא לא מוכן למנוע את הכניסה של האנשים האלה אל המגרש. אמרנו להפועל חיפה שהיא תיתבע במקרה שהם יגרמו לנו לנזקים.

"במלחמות האלה נגד האוהדים אני בודד, אין פרטנרים. לא מהקבוצות האחרות, לא מהמנהלת, לא מההתאחדות ולא מהממשלה. אני מסתכל על האוהדים היפים של בית"ר והם 98% מהקהל והם לא מגיעים למשחקים. כשהולכים בדרך של לה פמיליה, אז הם מורידים את הראש, אבל כשהבעלים שוקל לצרף בעלים ערבי, אז מה קורה? אותו דבר כשאני מסתכל על האפשרות לצרף שחקן נבחרת ערבי".

על המצב המקצועי של בית"ר אמר חוגג: "מקומה של בית"ר בצמרת. הייתה שנה קטסטרופה מכל מיני סיבות ובשנה הבאה נתקן. המועדון הזה צריך תשתית חזקה, בבית"ר התשתיות היו איומות. אני חושב שאביאל זרגרי שחקן יותר משמעותי ויותר טוב מדן איינבינדר. אני אביא מאמן כשאני ארגיש שלם איתו. אתמול הציעו לי מאמן ואמרו לי שאני צריך להחליט תוך 24 שעות. אמרתי להם להתקדם כי אני לא מחליט ככה. אני חושב שמאמן זר שלא נמצא בבוחלטריה המקומית יכול להצליח. הופתענו מרוח הלחימה הבלתי קיימת של השחקנים. האוהדים רוצים מחויבות ונשמה, יש מעט מאוד שחקנים בבית"ר שנותנים את זה. אנחנו נעשה הכול כדי שיהיו שחקנים שבאופי שלהם יהיה חזק יותר. השאיפה היא למאמן זר, אבל רק אם יהיה מישהו מתאים. עדיין יהיה תקציב יותר גבוה מ-90% מקבוצות ליגת העל. רוב השחקנים לא מעריכים מספיק את הקבוצה ואני מקווה מאוד שהם לא ימשיכו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully