וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חלק מיוזמות הסופר ליג עלולות לקבל הרחקה לשנתיים מליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 22:30

לפי ESPN, אופ"א הגיעה להסכמה עם שבע קבוצות על עונשים קלים יחסית, אך ברצלונה, יובנטוס, ריאל מדריד ומילאן עלולות לשלם ביוקר

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

חלק מהקבוצות שניסו להקים את ליגת הסופר ליג עלולות להיענש בגדול, כך מדווחים הערב (רביעי) ב-ESPN. אופ"א, כך נטען, שוקלת להשעות אותן לשנתיים, לא פחות ולא יותר, מצמד המפעלים האירופיים הבכירים - ליגת האלופות והליגה האירופית.

על פי אותו דיווח, אנשי אופ"א ניהלו בשבוע וחצי האחרונים מגעים עם נציגי 12 הקבוצות, בניסיון להגיע לסיכום על סנקציות קלות יחסית. שבע קבוצות - ארסנל, אתלטיקו מדריד, צ'לסי, ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ואינטר - הביעו הסכמה עקרונית, ואף הסכימו להצהיר רשמית כי לא יהיו חלק מהסופר ליג.

ארבע הקבוצות הנוספות - יובנטוס, ריאל מדריד, ברצלונה ומילאן - סירבו, והן אלה שעלולות לספוג את העונשים הכבדים ביותר. עם זאת, ארבעתן מרגישות שמעמדן חזק, ומאמינות כי יש להן גם קייס משפטי שימנע סנקציות של ממש.

עוד נטען כי אם תשע מבין 12 הקבוצות שהסכימו להקים את הסופר ליג יודיעו רשמית על פרישה, הפרויקט השאפתני יגיע לסיומו באופן סופי. זו, כרגע, המטרה העיקרית של אופ"א - להביא לקריסת הליגה מבפנים.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
גם הוא על המוקד. פלורנטינו פרס/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

"מבחינתי יש הפסד ברור בין הקבוצות האנגליות ויתר הקבוצות", אמר נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. "הן אלה שפרשו ראשונות, הן הודו בטעות. לאחר מכן יש עוד שלוש קבוצות - אתלטיקו, מילאן ואינטר - שפרשו אחריהן, ואז את אלה שחושבות שכדור הארץ שטוח ומאמינות שהסופר ליג עדיין קיימת. יש הבדל גדול בין הקבוצות הללו, אבל כולן ישלמו על הטעויות".

  • עוד באותו נושא:
  • הסופר ליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully