וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הדיון בעניין לה פמיליה, משה חוגג: "הגשתי תלונה במשטרה על הקללות"

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 16:31

ארגון האוהדים דורש להוציע צו מניעה לבקשת הבעלים למנוע מהם להיכנס למשחקי בית"ר ירושלים, חוגג: "חבורה נעמדה ושרה "אשתך זונה ובתך בת ה-4 זונה"". במועדון הודיעו על "תביעת ענק", שחקנים בקבוצה על הביקורת שהשמיע הבעלים: "שישלם מה שצריך ונמשיך הלאה"

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

הדיון בנוגע לבקשת ראשי לה פמיליה להוציא צו מניעה לפיו משה חוגג לא יוכל למנוע מהם להיכנס למגרשים נערך היום (רביעי) בבית המשפט. לאחר כשעה וחצי של דיונים נקבע כי ההחלטה תינתן בהמשך היום או מחר. במהלך הדיuן אמר משה חוגג: "הגשתי תלונה במשטרה. במשחק האחרון נעמדו חבורה ושרה 'אשתך זונה ובתך בת ה-4 זונה'".

בהמשך לדברים, אמרו היום בבית"ר: "בית"ר מתכננת תביעת ענק נגד ארגון לה פמיליה וראשיה על כל הנזקים שנגרמו למועדון מאז הקמת הארגון. המועדון שכר את שירותיו של עו"ד עמית חדד שיוביל את המאבק המשפטי ביחד עם עורך הדין של המועדון, רונן מוזסון".

בבית"ר ירושלים משוכנעים שיצליחו במאבקם ומתכוונים גם לערב מוסדות ממשלתיים שיסייעו בנושא, ואף אמרו: "ברור שזה על סף הבלתי אפשרי לעשות את זה לבד, אבל יש מספיק גורמים שצריכים להיות אחראיים ולסייע. להפקיר אותנו לבד במערכה זה הכי קל".

עורך הדין עמית חדד שייצג את בית"ר ירושלים אמר במהלך הדיון: "מבחינה משפטית הבקשה הזו היא בקשה חסרת תוחלת. מדברים על חוק ספציפי, החוק 10 מגדיר מהי אפליה. לא כל תחושה שנוהגים בך לא בצדק, היא אפליה. אנו מתעסקים בארגון המיתמם כאילו מדובר במחלוקת על רקע ענייני, אתה חושב א' ואני חושב ב', ולא יכול להיות שתמנע ממני להיכנס לאצטדיון כיוון שאני חולק עלייך. כשאדם מפגין אלימות, מקלל, נוהג בגזענות - מותר לבעל המקום שלא להכניסו. יש פסיקה בעניין וחבל על הזמן של כולנו. אנו מדברים על בעלים של קבוצה שהחליט שלא יישאר אדיש לתופעות גזענות שקורות אצלו במגרש. הוא לא יהיה מוכן לשמוע קריאות נגד שחקן רק בגלל השיוך הלאומי שלו, או הדת שבה הוא מאמין, הוא לא רוצה שיהיו אצלו קללות, והפסיקה הכירה בזכות למנוע מאדם כזה להיכנס".

עם תום הדיון אמר עו"ד חדד: "הדיון היום הוא דיון חשוב מאוד. משה חוגג החליט שמי שמגיע למשחק, מי שמגיע לאצטדיון של בית"ר, והולך לנהוג באלימות, בגזענות, תוך שהוא מקלל, אנשים כאלו לא יגיעו יותר לאצטדיון. משה חוגג החליט להרחיק שלושה אנשים, בגלל ההתנהגות האיומה שלהם. וידע כל אחד, שאם הוא יתנהג בצורה הזאת, הוא לא יהיה שם. זה שלב ראשון במאבק, מאבק ארוך נגד הארגון הזה, ארגון לה פמיליה שגרם נזק אדיר לבית"ר, לאוהדים ובכלל לכדורגל בישראל. בשלב הראשון הרחקנו, בשלב הבא נגיש תביעה על הנזקים האלו ומדובר בנזקים כבדים מאוד. ידע כל אחד מהיום שמשה חוגג שומר על הטוהר של המשחק, שומר על זה שכל אחד יוכל להגיע עם הילדים שלו ולקבל כדורגל בנחת, לא כמו שהיה עד היום. מה שהיה עד היום לא יהיה".

אלי אוחנה יושב ראש בית"ר ירושלים עם משה חוגג הבעלים. ברני ארדוב
השחקנים כבר לא מתרגשים מההצהרות שלו. משה חוגג/ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים יערכו ישיבת הנהלה נוספת, שלאחריה יתברר תקציב הקבוצה ולאחר מכן יחלו בפעולות לקראת העונה הבאה. בשלב הראשון ייקראו שחקנים וסוכניהם לשיחות, כאשר חלק מהשחקנים יקבלו הודעה שהם אינם בתכניות ושחקנים נוספים יתבקשו לקצץ משכרם. במועדון לוקחים בחשבון שהגעה להבנות עם שחקנים עשויה להימרח על פני כל הקיץ ומבינים כי יצטרכו לפצות כלכלית את חלקם. אגב, השחקנים כבר לא מתרגשים מכל ההצהרות וחלקם אמרו: "שישלם מה שצריך ונמשיך הלאה, כמה אפשר ללכלך על שחקנים? אנשים יראו בעונה הבאה הרבה שחקנים שיעזבו מצליחים במקומות אחרים ויבינו בדיוק מה הבעיה במועדון הזה".

יחד עם זאת, ועל אף דבריו של משה חוגג לפיו הוא מקווה שרוב השחקנים לא יהיו חלק מהמועדון בעונה הבאה, מופעלים על הבעלים לחצים להמתין להחלטות המאמן הבא לגבי כל שחקן ושחקן, שייתכן שיראה אחרת את הדברים לגבי חלק מהשחקנים. חוגג הבהיר בשיחות סגורות כי הוא עומד על מה שאמר במסיבת העיתונאים ועידן ורד יקבל הצעה להמשיך במועדון, כמו גם אורי מגבו, שאמורלהתמודד עם מקס גרצ'קין על עמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully