וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי לה פמיליה הגישו בקשה לצו מניעה נגד החלטת משה חוגג

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 18:21

חברי הארגון פנו לבית משפט השלום בבקשה למנוע מבעלי בית"ר ירושלים לא להכניסם למשחקי הבית. אלירן עטר לא צפוי להמשיך

תקציר: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:3/ספורט1

אנשי לה פמיליה הגישו היום (שלישי) בקשה לצו מניעה כדי למנוע ממשה חחוגג את האפשרות לא להכניסם למגרשים. כזכור, אמש אמר בעלי בית"ר ירושלים כי לא יאפשר את כניסת חברי הארגון למשחקי הבית של הקבוצה,כש שלטענתו הם "שונאים את בית"ר ירושלים יותר מאשר אוהדי הפועל תל אביב שונאים אותה".

"המבקשים הם אוהדים אדוקים של בית"ר", נכתב במסמך שהוגש על ידי האוהדים לבית משפט השלום בירושלים. לפי המכתב טוענים האוהדים להפרת זכויות בסיסיות. "אין צורך להרבות בחשיבות זכותם של הפרטים בחברה לצרוך תרבות. מדובר בזכות רמת מעלה במשטר דמוקרטי", נכתב במסמך.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים מול ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לא משביח. שועה/מאור אלקסלסי

בנוסף, הנהלת בית"ר ירושלים ערכה אתמול ישיבה ראשונה לקראת העונה הבאה, כאשר בשלב זה המטרה היא לצמצם את הוצאות הקבוצה לעונה הבאה לפני שיחלו לעסוק במינוי מאמן וצירוף שחקני רכש. כבר עתה בית"ר עומדת על קרוב ל-40 מיליון שקל הוצאות לעונה הבאה - הוצאות הכוללות 18 מיליון שקל שכר שחקנים, הוצאות שוטפות, התחייבות לתשלומים עבור שחקנים כמו ירדן שועה ומתאוסיניו, וברקע ישנן גם תביעות כנגד הקבוצה מצד דן איינבינדר ואנטואן קונטה.

בעונה הבאה מכוון משה חוגג למשכורות הרבה יותר שפויות, עם כמה שפחות שחקנים שמתקרבים לשכר של 200 אלף דולר ומעלה. במידה ואלירן עטר לא יגיע ל-16 שערים ובישולים וחוזהו יתחדש אוטומטית, בשלב זה הוא לא צפוי לקבל הצעה לחוזה חדש, אלא אם המאמן הבא יתעקש להשאירו, וגם אז יצטרך לרדת לפחות ב-50 אחוז משכרו. חוגג רמז בנוגע לעטר אתמול ואמר: "לא רוצה שחקנים שלא רצים או כאלה ששחקנים צריכים לעבוד בשבילם".

עוד בוואלה!

משה חוגג: "לה פמיליה שונאים את בית"ר יותר מאוהדי הפועל תל אביב"

לכתבה המלאה
אלירן עטר שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
חוגג כבר שלח לו רמזים. עטר/מאור אלקסלסי

השחקן היחיד שיקבל הצעה מאלה שמסיימים חוזה זהו עידן ורד, אך שוב, בשל הקשיים התקציביים והרצון לקצץ בהוצאות הוא עדיין לא זכה להצעה. ורד רוצה חוזה לשנתיים אך ייתכן שיקבל הצעה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ורד מעוניין להישאר במועדון גם לאחר הקריירה, אך כרגע נראה שהשיחות בין הצדדים יחודשו רק בסיום העונה. ורד עצמו התייחס אתמול לנושא ואמר: "לא מגיע לי או לאף אחד שיישבו איתנו שבוע או שבועיים לפני סיום העונה הזאת".

מבחינת משה חוגג, לא רק עלי מוחמד למכירה אלא גם ירדן שועה על המדף. נראה שבשני המקרים הבעלים יסכים למכור גם אם יפסיד חלק מהסכום אותו שילם עליהם, היות והם לא הולכים ומשביחים. בנוגע לעמדת המאמן, נראה כי ככל שהזמן עובר ולא מתקבלות ההחלטות, בסופו של דבר יהיה זה מאמן ישראלי שיאמן, כאשר יוסי מזרחי ייקח חלק בבניית הסגל. גורמים בבית"ר אמרו אתמול: "צריך כאן חריש עמוק אבל זה לא יהיה פשוט, אי אפשר סתם להגיד לשחקנים עם חוזים ללכת, נמתין למאמן הבא ואז נהיה חכמים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully