וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתכנן מספר שינויים ברומא, קאפלו: "מאמן גדול זה לא מספיק"

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 7:08

"המיוחד" ינסה לצרף לכל הפחות שלושה שחקנים חדשים, עתידו של מחיטריאן לוט בערפל. מנג'ר רומא לשעבר: "כדי לזכות, צריך גם שחקנים"

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
שב במהרה לקווים. מוריניו/רויטרס

בכדורגל האירופי ממשיכים לנסות ולעכל את מינויו המפתיע של ז'וזה מוריניו, שישמש כמאמנה החדש של רומא החל מהעונה הבאה. "תודה למשפחת פרידקין שבחרה בי להוליך את המועדון הגדול הזה", אמר אמש (שלישי). "אחרי מספר פגישות עם ההנהלה, מיד הבנתי את השאיפות שלהם למועדון. יש פה את אותה תשוקה שתמיד נתנה לי מוטיבציה לאורך הקריירה. גם התשוקה העצומה של אוהדי רומא שכנעה אותי לקבל את הג'וב".

לפי דיווחים בארץ המגף, טוטנהאם תמשיך לשלם חלק משכרו של "המיוחד", כשיקבל מהג'אלורוסי 7 מיליון יורו לעונה - אך התרנגולים ישלימו לו לא מעט מהחוזה בו החזיק עד לא מזמן בלונדון (כ-16 מיליון יורו לעונה).

המנג'ר ששב לליגה האיטלקית לראשונה מאז עזב את אינטר ב-2010 רוצה להתחזק בשלושה שחקנים, לכל הפחות: שוער חדש, חלוץ שיגבה את אדין דז'קו, וקשר מרכזי. "מוריניו מבין שרומא לא תוכל להוציא כספים רבים בקיץ", נכתב באיטליה - אך בו בזמן, הוא צפוי לקבל סמכויות רחבות בניהול הרכש.

הנריך מחיטריאן שחקן רומא. Giampiero Sposito, GettyImages
תקופה מאתגרת תחת מוריניו ביונייטד. מחיטריאן/GettyImages, Giampiero Sposito

עתידו של הנריך מחיטריאן לוט בערפל, לאחר שזה מיעט לשחק תחת מוריניו במנצ'סטר יונייטד. "היחסים שלי איתו היו הכי מסובכים בקריירה", אמר הארמני בשנה שעברה.

מאמן רומא לשעבר פאביו קאפלו אמר על המינוי: "זה לא מספיק למנות מאמן גדול כדי לזכות באליפות, צריך גם שחקנים. ז'וזה מאמן מוכח ומנוסה ומעל הכול, כזה שמכיר היטב את איטליה אז יהיה לו קל יותר. אני מקווה בשביל אוהדי רומא שהוא יעשה דברים דומים לאלה שעשה באינטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully