וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארגנטינה: מסי יחתום לשנתיים נוספות בברצלונה, ניימאר יחבור אליו?

לפי הדיווח הכוכב הסכים להישאר ויקבל חוזה חדש בימים הקרובים: "הרעיון הוא לצרף אליו את ניימאר". צ'אבי עשוי להחליף את קומאן

מאמן ברצלונה, רונאלד קומאן. Fran Santiago, GettyImages
הכסא רועד, למרות ההצלחה? קומאן/GettyImages, Fran Santiago

ההערכות על כך שליאו מסי ימשיך בברצלונה הולכות ומתגברות וכעת בארגנטינה מדווחים: הכוכב הגדול יחתום על חוזה חדש לשנתיים נוספות. לפי הדיווח של סבסטיאן וינגולו "מסי יחתום בקרוב רשמית לעוד שנתיים והמטרה היא לצרף למסי את ניימאר", חברו הטוב שזכה עמו בליגת האלופות ב-2015 בבארסה.

גם בצרפת מדווחים שמסי ימשיך ושהוא מחכה להצעה הרשמית של לאפורטה, שעובד כעת על החוזה החדש שצפוי להיות נמוך מן הסתם מהחוזה הקודם. ב"ספורט" מדווחים שהנשיא החדש עדיין עובר על המצב הפיננסי של המועדון, כאשר ב-10 לחודש הוא צפוי לקבל את החוזה החדש ולחתום עליו רשמית.

לפי פאבלו סבאלטה, חברו של מסי לנבחרת ארגנטינה לשעבר, "יהיה לו קשה לעבור לקבוצה אחרת בשלב הזה של הקריירה, אבל נחכה ונראה. עם ההגעה של לאפורטה וההתייצבות של המועדון, אני חושב שהוא שוב מאושר בקבוצה. הוא נראה הרבה יותר שמח ומחויב למועדון בתקופה האחרונה".

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
"נראה הרבה יותר שמח". מסי/רויטרס

בתוך כך, ברצלונה ממשיכה להתכונן למשחק הגורלי מול אתלטיקו מדריד בשבת, ובמקביל להיערך לעונה הבאה. לפי דיווחים בקטאלוניה, צ'אבי לא מתכוון להאריך את חוזהו באל סאד הקטארית, מה ששוב קושר את שמו לברצלונה.

לפי דיווחים, הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה מעוניין בשינוי על הקווים ולא מסתפק בתוצאות הטובות של רונאלד קומאן. יוליאן נאגסלמן נחשב למועמד המועדף עליו, אבל המעבר שלו לבאיירן מינכן שינה את התוכניות, וכעת צ'אבי נחשב למועמד מבחינתו של לאפורטה.

מי שמדאיג את הקטלאנים הוא עוסמאן דמבלה. לפי הדיווחים האחרונים, שחקן הכנף הצרפתי ממעט לקבל דקות במשחקים האחרונים בשל כאבים עזים שהוא חש באיזור המפשעה. התוכנית של הצוות הרפואי של ברצלונה הוא להעניק לו מנוחה עד כמה שניתן, ולשתפו רק במקרי חירום, אם הקבוצה תזדקק לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully