וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטחת המאה: יונתן כהן חוזר להרכב כדי להתניע את מירוץ האליפות של מכבי תל אביב

3.5.2021 / 9:32

100 ימים בדיוק אחרי שפתח בפעם האחרונה, יונתן כהן חוזר להרכב מכבי תל אביב בצומת הכי קריטי של העונה. על האצת תהליך השיקום לאור מכת הפציעות בקבוצה, החלום האירופי שעדיין חי והתזמון המושלם לקאמבק הירואי במאני טיים

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

מאה ימים מאז שפתח בפעם האחרונה בהרכב של מכבי תל אביב, אמור יונתן כהן לעלות הערב (שני) באחד עשר הפותחים של מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5). בשלושת המשחקים האחרונים של מכבי תל אביב הוא נכנס כמחליף במחצית השנייה. מה שנקרא בושל על אש הולנדית קטנה. בקרית שמונה לפני שמונה ימים היה הכי קרוב לשער עשירי העונה עם כדור שהדביק ממרחק לקורה, אבל גם לו היה קשה להחזיר את מכבי תל אביב למשחק אחרי שאיתן טיבי הורחק והקבוצה נותרה בעשרה שחקנים.

אם המצב של מכבי תל אביב היה טוב יותר, ספק אם היה חוזר כבר הערב להרכב. במכבי תל אביב נזהרים איתו שבעתיים אחרי תהליך השיקום הממושך. אבל מתן חוזז פצוע, טל בן חיים רחוק משיאו, אילון אלמוג מאכזב ואיבד קרדיט ודן ביטון לא מקבל ביטחון מהמאמן כבר שבועות ארוכים. אלכסנדר פשיץ' נשלח להיאבק כמעט לבד בבלמים ואדוארדו גררו עדיין צעיר ולא יכול לקחת את כל המעמסה על הגב שלו.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אם המצב של מכבי תל אביב היה טוב יותר, ספק אם הוא היה חוזר כבר הערב להרכב. יונתן כהן/ברני ארדוב

כהן תורגל אתמול בהרכב הפותח והוא חוזר בצומת הכי קריטי של העונה. המשחק הבא ביום ראשון מול מכבי חיפה בבלומפילד מסומן כבר חודש וחצי כמשחק שיקבע את זהות האלופה, אבל כדי שמכבי תל אביב תותיר לעצמה סיכוי למהפך, היא צריכה הערב לנצח.

מאה ימים אחרי שהוחלף במשחק מול מכבי נתניה בגלל קרע קטן בשריר הארבע ראשי שהלך והסתבך למרות כל המעטפת הרפואית המקצועית במכבי תל אביב, כהן מקבל את מה שרצה. הוא חוזר בדיוק לרגע שבו הוא יכול להכריע גורל של עונה שלמה. לא פחות מהתמונה המוכרת שלו אחרי גולים עם התחבושת המפורסמת על כף היד, היתה זו בחודשים האחרונים התמונה שלו ביציע עם הכובע הוורוד שחבש רחוק כל כך ממה שקורה על כר הדשא.

עוד בוואלה!

הערב: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5)

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
התמונה המוכרת מדי מהשבועות האחרונים. יונתן כהן ביציע/אודי ציטיאט, .

כשגררו כבש את צמד השערים שניצח את מכבי פתח תקוה, כהן היה ראשון על הדשא ועל גררו בסיום לחבק ולנשק אותו. הוא ידע יותר טוב מכולם שהפנמי הצעיר השאיר לו צ'אנס לעשות את הקאמבק שלו כשלמכבי תל אביב יש סיכוי לאליפות. בעבר הזכירו אותו לא פעם בנשימה אחת עם ערן זהבי. קראו לו הווינר הבא של הכדורגל הישראלי. למרות השאיפה הברורה לצאת לאירופה, כהן עדיין כאן ואם יש לו סיכוי לעשות משהו בקיץ הקרוב עם מעבר ליבשת זה דרך קאמבק הירואי למאני טיים בזמן הכי מושלם מבחינתו. החברים שלו ידעו לשמור את מכבי תל אביב בתמונה בלעדיו. עכשיו גם הוא יודע שהרבה מאוד תלוי בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully