וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל במכבי תל אביב: הלכה לעולמה רעייתו של שורה אובארוב

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 21:07

לובה אובארוב המריאה בסוף השבוע האחרון לביקור מולדת במוסקבה, ומצאה את מותה בנסיבות בריאותיות באופן מפתיע כשהיא רק בת 63. מאמן השוערים ימריא לרוסיה להלוויה

מאמן השוערים של מכבי תל אביב שורה אובארוב. ברני ארדוב
אובארוב ומשפחתו השתקעו בישראל אחרי שהגיעו לארץ לפני 30 שנה/ברני ארדוב

אבל במכבי תל אביב. רעייתו של שורה אובארוב מאמן השוערים של מכבי תל אביב מתה אמש (שבת) במפתיע במהלך ביקור מולדת במוסקבה. לובה אובארוב המריאה ביום חמישי האחרון לביקור במוסקבה ואמש מצאה את מותה בנסיבות בריאותיות באופן מפתיע כשהיא רק בת 63.

אובארוב ומשפחתו השתקעו בישראל אחרי שהגיעו לארץ לפני 30 שנה. הם קבעו את ביתם בראשון לציון והילדים נטמעו לגמרי בחברה הישראלית. בתו של אובארוב כבר בת 38 והקימה כאן משפחה ובנו בן 26. שניהם שירתו בצבא והפכו לישראלים לכל דבר. אובארוב עבד במכבי תל אביב מאז פרישתו ממשחק כמאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת ובשלוש השנים האחרונות הוא עובד במחלקת הנוער של המועדון בצמוד לפטריק ואן לוון. העונה הוא הוקפץ לקבוצת הבוגרים אחרי שגיאורגיוס דוניס וצוותו עזבו ושימש כמאמן השוערים עד שואן לוון מינה מאמן שוערים הולנדי.

הערב (ראשון) בתום האימון המסכם לפני המשחק מחר מול הפועל באר שבע הגיעו לנחמו בביתו פטריק ואן לוון, ברק יצחקי ועוד גורמים בהנהלת המועדון. מחר ימריא אובארוב עם בתו ובנו למוסקבה להלוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully