וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן מועמד לפתוח בטרנר, גולסה כנראה בסגל, פרץ: "המאני טיים התחיל במחזור הרביעי"

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 10:45

החלוץ שעדיין לא פתח מאז שב מהפציעה עשוי להיכל ב-11 מול באר שבע (שני, 21:00, ספורט 5), הקשר עשוי לחזור אחרי יותר מחמישה שבועות. השחקנים לא מתרגשים מהגדלת הפער של מכבי חיפה, פרץ סיפר על השינוי של ואן לוון: "השליט יותר סדר ומשמעת"

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

במכבי תל אביב עקבו אמש (שבת) אחר משחקה של מכבי חיפה מול מכבי פתח תקוה ולא היו יותר מדי מאוכזבים מניצחון החוץ של ברק בכר ושחקניו. "בכל מקרה אנחנו צריכים לצאת ולנצח בבאר שבע. הכל עדיין תלוי בנו", אמר אמש אחד השחקנים וביטא את מה שמרבית חבריו חשים. במכבי תל אביב יודעים שהפועל באר שבע עשתה גם עבורם עבודה כאשר סיימה בתיקו מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, מה שמאפשר למכבי תל אביב להסתמך רק על עצמה אחרי שהפסידה לעירוני קרית שמונה לפני שבוע בצורה בלתי צפויה.

"הפער הוא חמש, אבל הוא יצטמק לשתי נקודות אם ננצח בבאר שבע ואז נבוא למשחק מול מכבי חיפה ונוכל לעבור אותם אם ננצח", אמרו אמש במכבי תל אביב. "הכי חשוב לזכור שיש הפועל באר שבע. לא מדברים כרגע על השבוע הבא".

במכבי תל אביב מכבדים מאוד את היריבה מחר בטרנר במיוחד אחרי שראו את המחצית הראשונה המצויינת שלה מול מכבי חיפה בשבוע שעבר. "צריך לבוא למשחק הזה הכי דרוכים ומרוכזים. זה משחק בחשיבות עליונה", הוסיפו במועדון.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יחזור ל-11? יונתן כהן/מאור אלקסלסי

באימוני סוף השבוע נטלו חלק כל השחקנים (למעט מתן חוזז הפצוע) ובתוכם אייל גולסה שכבר מרגיש טוב ויכול לשחק מחר. ספק אם יפתח בהרכב, אבל בהחלט עשוי פטריק ואן לוון לשלב אותו אחרי למעלה מחמישה שבועות היעדרות. מי שעשוי לפתוח בהרכב הוא יונתן כהן שנכנס בשלושת המשחקים האחרונים כמחליף במהלך המחצית השנייה והמאמן ההולנדי יצטרך להחליט אם הוא מהמר עליו מהדקה הראשונה או ששוב שומר על זהירות ומשלבו במחצית השנייה.

שישה שחקנים נמצאים בסכנת צהובים לקראת חצי גמר גביע המדינה בעוד עשרה ימים, אבל נראה שואן לוון לא יעשה לכך חשבון ויפתח עם כל מי שהוא חושב שיכול לתת לו מחר שלוש נקודות. איתן טיבי המורחק יעדר וההתלבטות היא בין שרן ייני למתן בלטקסה כבלם לצידו של לואיס הרננדס.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס, מתן בלטקסה (שרן ייני), אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן (עדן קארצב), אדוארדו גררו, יונתן כהן (טל בן חיים), אלכסנדר פשיץ'.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה חוגגת את ההחלטה המנצחת: "שחר צדק כשהימר על אצילי"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, מתן חוזז, מאור קנדיל בפאנל לאוהדים. מתוך האתר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
אין לחץ. קנדיל, חוזז ופרץ בפאנל לאוהדי הקבוצה/אתר רשמי, מתוך האתר של מכבי תל אביב

דור פרץ, מאור קנדיל ומתן חוזז השתתפו שפאנל בלעדי לחברי מועדון Forever של מכבי תל אביב, וענו לכמה משאלות האוהדים. חוזז שסובל בשבועות האחרונים מפציעה, עידכן כי הוא מאמין שיחזור לשחק העונה.

על הטירוף של סיום העונה אמר קנדיל: "כמובן שיש מתח ולחץ בכל משחק, אנחנו פחות מתעסקים ביריבות, לא כקלישאה, אלא באמת רוצים להתרכז בכל משחק. יש לחץ, עייפות פחות. הרבה מדברים על עייפות כשמתחילות תוצאות לא טובות, כמו נגד ק"ש שאמרו שהעייפות הכריעה. אני אישית לא הרגשתי את זה, ב-10 שחקנים היינו נראים כאילו הם ב-10 שחקנים ואנחנו ב-11. יש לחץ כי נאבקים על תואר ויש הרבה על הפרק, אבל אנחנו מתמודדים עם כל דבר ונעשה כל כדי להביא את הצלחת השנה וגם את הדאבל, ובעזרת השם יהיה בסדר".

דור פרץ נתן את הזווית שלו: "מדברים על זה שעכשיו הוא המאני טיים, מבחינתנו כשחקנים המאני טיים התחיל במחזור ה-4, כשהבנו שאיבדנו יותר מדי נקודות. בנינו את זה וכיום אנחנו נמצאים במקום שאנחנו מתחרים על התואר. כשחקן בקבוצה חשבתי שאנחנו מסוגלים. אחרי המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי אמרתי שזה תלוי בנו כי אני מאמין בשחקנים שנמצאים בקבוצה, אני מאמין במועדון הזה, בעוצמה שיש בו ועד עכשיו הראינו את זה בכך שהגענו למצב הזה". לאחר מכן הוסיף פרץ על החשיבות הגדולה באחדות של כולנו: "מפה צריך להמשיך ביחד, השחקנים, הצוות שמוביל אותנו, האוהדים שתומכים בלי סוף. כל פרט ופרט חשוב אז באמת - בכל הכוח כולנו יחד לעבר המטרה".

בנוסף נשאל פרץ גם על ההשפעה הגדולה של המאמן פטריק ואן לוון על הקבוצה וענה: "אני חושב אישית שהמפתח שקיים אצלו זה שהוא נמצא במערכת כבר 6 שנים או קצת פחות אם אני לא טועה. אמנם במחלקות הנוער, אבל יש לו DNA מכביסטי, אנחנו רואים פה סדר ומשמעת של מכביסטים, אנחנו רואים פה משהו שאו שלבן אדם יש את זה, או שהוא צריך להטמיע בו משהו מסויים. הוא הגיע עם הערכים האלה לתוך חדר ההלבשה שלנו כקבוצה בוגרת. הרגשנו שהוא מכניס לנו ערכים שקיימים בתוכנו אבל הוא מחדד לנו את הדברים, הוא משליט עוד יותר סדר, משמעת, זה מאוד מאוד חשוב בקבוצת כדורגל. בסופו של דבר הפרטים הקטנים האלה הם אלה שגורמים לקבוצה להיראות טוב. לנצח בדקה ה-95 מפנדל שמתן סוחט או מגול ששחקן אחר שם. אלה בדיוק הדברים שקורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully