וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: ואלוורדה ומרסלו נכללים בסגל לצ'לסי, ראמוס ערך אימון מלא

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 13:07

הקשר החלים מקורונה ויעמוד לרשות זידאן, כמו גם המגן שהשתחרר ממחוייבות הקלפי ההזויה שלו. ראמוס ערך אימון מלא, נאצ'ו ומנדי בספק

ריאל מדריד תגיע ביום רביעי הקרוב לסטמפורד ברידג' בניסיון להעפיל לגמר ליגת האלופות ותעשה זאת עם "אדר מיליטאו ועוד שלושה (או ארבעה)" שחקני הגנה, כפי שתיארו זאת "באס". מכת הפציעות של זינדין זידאן לא פוסקת, ועדיין לא ברור מי משחקני החלק האחורי יהיו כשירים לאחד המשחקים החשובים של העונה המפרכת. בספרד פרסמו היום כי רפאל וראן שנפגע מול אוסאסונה סובל מפציעת שריר שתגרום לו להיעדר כשבוע וחצי - מה שאומר שיחמיץ גם את משחק הליגה הגורלי מול סביליה.

מיליטאו הוא היחיד מבין שחקני החלק האחורי שגם כשיר ב-100 אחוז וגם נמצא בכושר טוב. "ראיתי אותו משחק טוב מאוד בסאו פאולו, אבל במדריד צריך ללמוד והוא למד מצוין מסרחיו ראמוס, רפאל וראן ונאצ'ו", אמר רוברטו קרלוס, וב"אס" הוסיפו: "צ'לסי צריכה לחשוש ממנו".

החדשות הטובות מגיעות מכיוונם של של פרלאן מנדי וסרחיו ראמוס, שהחמיצו את המשחק הראשון מול הבלוז אך ערכו אימון מלא ונכללים בסגל. חדשות טובות נוספות מגיעות גם מגזרת מרסלו, שהשתחרר ממחוייבות הקלפי המוזרה שלו ונכלל בסגל כמו גם פדה ואלוורדה שהחלים לחלוטין מקורונה. דני קרבחאל ולוקאס ואסקס לא נכללים בסגל בשל פציעות, כאשר עדיין לא ברור ב-100 אחוז האם נאצ'ו יהיה כשיר.

ב"אס" שרטטו שני הרכבים אפשריים כרגע, שכן עדיין לא ברור האם זידאן יעדיף מערך של שני בלמים או שלושה ומי מבין כולם יהיו כשיר. בראשון, יפתחו ראמוס, נאצ'ו ומיליטאו במרכז ההגנה, ובאגפים מנדי או מרסלו בשמאל, ואלברו אודריוסולה בימין. בשני אמורים לפתוח מיליטאו וראמוס במרכז ההגנה, בימין נאצ'ו ובשמאל מנדי או מרסלו. ביתר העמדות לזידאן יש פחות התלבטויות: מקומם של קאסמירו, לוקה מודריץ', טוני קרוס וקארים בנזמה נראה מובטח, עדיין לא ברור האם ויניסיוס או אדן הזאר יקבלו מקום לצד הצרפתי בחלק הקדמי.

ובמקביל, מנסים הבלאנקוס לחשוב גם על העונה הבאה. לפי התקשורת האיטלקית, אחד המועמדים להצטרף הוא דושאן ולאחוביץ', כוכבה הצעיר של פיורנטינה. חלוץ נבחרת סרביה בן ה-21 כבש העונה 19 שערי ליגה (מקום שלישי אחרי כריסטיאנו רונאלדו ורומלו לוקאקו), והוזכר גם בהקשרן של מנצ'סטר יונייטד, רומא ומילאן. שוויו מוערך בכ-60 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully