וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: סוף פודגוראנו כבש מול קבוצת הנוער של יובנטוס

עודכן לאחרונה: 1.5.2021 / 23:01

שער שני לשחקן הכנף בן ה-19 בקבוצת הנוער של רומא, הפעם ב-2:2 הדרמטי. 78 דקות לסולומון בניצחון שחטאר ולחמד בתיקו של וולינגטון, 18 דקות לגדי קינדה בהפסד קנזס סיטי

תומר חמד שחקן וולינגטון פיניקס. Mark Kolbe, GettyImages
הפעם לא מצא את הרשת. חמד/GettyImages, Mark Kolbe

שבוע אחרי שכבש שער ניצחון לזכות וולינגטון פיניקס ב-1:2 על אדלייד יונייטד, תומר חמד פתח בהרכב של קבוצתו היום (שבת) שסיימה את משחק החוץ שלה מול בריסביין ב-0:0. החלוץ שיחק 78 דקות לפני שהוחלף.

מדובר במשחקה החמישי של וולינגטון בו היא לא מפסידה (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ואם היא תמשיך בקצב הזה היא תמצא את עצמה בפלייאוף העליון של הליגה האוסטרלית אחרי שבמחזור הקודם עלתה לראשונה העונה למקום השישי המוביל לפלייאוף העליון.

* סוף פודגוראנו כבש את שערו השני העונה במדי קבוצת הנוער של רומא, כשפתח בהרכב והעלה ל-0:2 בדקה ה-58 מול יובנטוס, אבל המארחת איזנה ל-2:2 עם שער שוויון בתוספת הזמן. שחקן הכנף הישראלי בן ה-19, שאת שערו הראשון הבקיע מול טורינו, השלים 90 דקות וקבוצתו במקום השני, מרחק שתי נקודות מאינטר בליגת הנוער האיטלקית.

* מנור סולומון פתח בהרכב שחטאר דונייצק והוחלף בדקה ה-78, סגנית האלופה ניצחה את דניפרו 1:2 במסגרת המחזור ה-24. דנטינו (24) וטטה (42) כבשו.

* היברניאן של אופיר מרציאנו (90 דקות) הפסידה 1:0 לסט. ג'ונסטון בסקוטלנד, אך נותרה במקום השלישי בטבלה. גיא מלמד נותר על ספסל המנצחת.

* גדי קינדה עלה כמחליף בדקה ה-72, אך לא הצליח לעזור לקנזס סיטי שהפסידה 3:1 לריאל סולט לייק במחזור השני ב-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully