וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו בישל פעמיים, כולל עם העקב, ומתקרב לדאבל-דאבל

קפטן הנבחרת נכנס בדקה ה-58, הכין עם העקב למרקוביץ' ובתוספת הזמן בישל גם לאסאנו שקבע 1:3 לפרטיזן בלגרד מול פרולטר. בישול נוסף יביא אותו ל-10 שערים ו-10 אסיסטים העונה בליגה הסרבית. הכוכב האדום זכתה באליפות בפעם הרביעית ברציפות

הבישול הראשון של ביברס נאתכו

בצל הדיווחים על כך שפרטיזן בלגרד מתכוונת להיפטר מחוזהו יחד עם עוד כמה שחקנים בכירים, ביברס נאתכו ממשיך לספק מספרים בליגה הסרבית והערב (חמישי) בישל פעמיים בניצחון החוץ 1:3 על פרולטר נובי סאד. קפטן נבחרת ישראל נכנס בדקה ה-58, חלק מחילוף מרובע שביצע אלכסנדר סטנוייביץ', ובדקה ה-76 הכין בעקב לקפטן לזאר מרקוביץ' שבעט לקורה ופנימה. בתוספת הזמן, נאתכו קיבל כדור ברחבה כשהוא לבדו מול השוער, אבל בחר לפרגן לטאקומה אסאנו היפני שנכנס יחד איתו. במאזנו של נאתכו העונה 10 שערי ליגה ועוד תשעה בישולים, כך שיש לו עוד ארבעה מחזורים כדי לרשום דאבל-דאבל ראשון בקריירה במסגרת ליגה כלשהי.

המוליכה הכוכב האדום בלגרד, שעדיין לא הפסידה העונה, הבטיחה את האליפות עם ניצחון 22 ברציפות - 0:1 על וויבודינה. זו האליפות הרביעית ברציפות של הכוכב האדום, שהפעם עשתה את זה עם מאזן בלתי נתפס של 98 נקודות מתוך 102 אפשריות. רק פעמיים היא מעדה עם תוצאות תיקו - 1:1 מול פרטיזן בחוץ ו-0:0 מול יאבור בבית. יחס השערים: 16:96.

* פאדי זיידאן שיחק 66 דקות בהפסדה של טורפדו קוטאיסי 1:0 בחוץ לדינמו טביליסי בליגה הגאורגית. קוטאיסי במקום האחרון ועדיין ללא ניצחון אחרי 11 מחזורים, כשבמאזנה שש נקודות שהגיעו משש תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully