וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוורפן הודיעה: ליאור רפאלוב לא ישחק עד תום העונה

בצל הסערה סביב החתימה באנדרלכט, החליטה קבוצתו הנוכחית של הישראלי כי הוא לא ישותף במשחקיה עד תום העונה הנוכחית

תקציר: השער של ליאור רפאלוב מול טוטנהאם/ספורט 1

יממה לפני המשחק בין אנטוורפן לגנק בפתיחת הפלייאוף העליון בליגה הבלגית (שישי, 21:45, ספורט3), נודע כי הקבוצה בה חתום ליאור רפאלוב הודיעה לו כי לא ישותף יותר במשחקי הקבוצה עד תום העונה. בצל הסערה שיצרה חתימתו באנדרלכט לעונה הבאה, ניטש בבלגיה דיון סוער סביב שאלת שיתופו של הקשר הישראלי בהמשך העונה לאור המאבק על המקום השני בין שתי הקבוצות. שני הצדדים קיימו שיחה, בה הבהירו נציגי אנטוורפן כי המצב שרפאלוב חתם בקבוצה אחרת כשהעונה עוד לא הסתיימה היא מצב לא מקובל, ועל כן הודיעה לו כי הוא יישב בצד עד תום העונה. על פי הדיווח, רפאלוב קיבל בהבנה את הדברים, ולמעשה סיים את העונה.

טרם ההודעה, בבלגיה התקשו להכריע בסוגיה. בטור דעה באתר "ווטבול פרימר" כתבו: "במקום אנטוורפן, לא הייתי מאפשר לרפאלוב לשחק יותר. ניגוד האינטרסים פשוט גדול מדי. מה יקרה אם הוא יכבוש מול אנדרלכט? אף אחד לא רוצה לירות לעצמו ברגל. הסיכון גדול מדי במקרה הזה, ואנטוורפן כבר הוכיחה שהיא מסוגלת להסתדר בלעדיו. הוא שחקן טוב, אבל לא אחד שאין לו תחליף".

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. Soccrates Images, GettyImages
לא ישותף יותר העונה במשחקי אנטוורפן. רפאלוב/GettyImages, Soccrates Images

מצד שני, שחקן העבר של אנטוורפן פטריק גוטס טען שרפאלוב צריך להמשיך לשחק. "גם שחקן שמסיים חוזה עדיין רוצה לתת הכל עבור המועדון שלו. אין לי ספק שרפאלוב הוא לא אחד שיטריד את עצמו בשטויות, הוא מקצוען ברמה הכי גבוהה שיש. הבעיה תהיה היחס מהאוהדים. סביר להניח שתמיד יהיו להם טענות - אם הוא ישחק טוב, הם לא יהיו מרוצים מכך שהוא עוזב. אם הוא ישחק פחות טוב, יגידו, 'הראש שלו כבר באנדרלכט'. בכל מקרה, אני מאמין שהנוכחות של רפאלוב יכולה להיות קריטית לאנטוורפן, היא זקוקה לו".

גם סטיבן דפור ששיחק עם רפאלוב בעבר, טען שהקשר הישראלי צריך לשחק. "הוא הרוויח את האמון בו. אף אחד לא מפקפק במקצוענות שלו. הוא סופר חשוב לקבוצה, הוא חבר מצוין לקבוצה, תמיד חיובי, תמיד משקיע. הוא לא אשם שאנטוורפן התמהמהה עם הארכת החוזה שלו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully