וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הרחיקה אוהד אנטישמי ל-10 שנים: "נמשיך לפעול נגד הגזענות"

עודכן לאחרונה: 1.5.2021 / 10:26

סם מול כתב לעיתונאי יהודי שהוא "היה צריך למות בשואה עם שאר היהודים", הבלוז הודיעו בתגובה שהוא מורחק מכל משחקי הקבוצה לעשור הקרוב

צ'לסי הודיעה על הרחקתו של אחד מאוהדיה מהמגרשים ל-10 שנים, אחרי ששלח הודעות אנטישמיות לעיתונאי יהודי ברשתות החברתיות. נגד סם מול בן ה-20 הוצאו בעבר שלושה צווי הרחקה מהעיתונאי היהודי דן ליבנה, אחרי שתקף אותו מילולית. כעת הוא שלח לו הודעות נאצה נוספות, כולל הודעה שבה כתב שהוא היה צריך למות בשואה עם שאר היהודים, שבעקבותן הורחק מהסטמפורד ברידג' לעשור.

"כולם בצ'לסי גאים להיות חלק ממועדון מגוון", נכתב בהודעה הרשמית של צ'לסי. "השחקנים, הצוות, האוהדים והמבקרים במועדון מגיעים ממגוון רחב של רקעים, כולל מהקהילה היהודית, ואנחנו רוצים להבטיח שכולם ירגישו בטוחים, מוערכים וחלק מאיתנו. בספורט, כמו בחברה כולה, עלינו למנוע מהודעות נאצה כמו אלו להגיע למדיה החברתית - הן אינן מקובלות ברשת כפי שהן אינן מקובלות ברחוב. כמועדון נמשיך לפעול נגד אנשים או קבוצות המייצרים או מפיצים פוסטים ברשתות החברתיות הנוגדים ערכים אלה".

"אני מרוצה מאוד", אמר ליבנה לאחר ההחלטה. "היא מעבירה מסר חזק מאוד - שהתנהגות פוגענית ואנטישמית ברשת אינה מקובלת. אני מקווה שהמקרה הזה יוביל לעוד דברים חיוביים בצ'לסי ובמועדונים אחרים כדי שלא ייקח כל כך הרבה זמן להגיע להחלטה הנכונה בעתיד, אבל אין ספק שזה יום טוב למאבק בגזענות בכדורגל".

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully