וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי לקראת הכתרה, צ'לסי התבססה במקום הרביעי, צפו בתקצירים

האלופה שבדרך ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס משערים של אגוארו (57) ומיד אחר כך גם טורס (59). הפסד של יונייטד לליברפול יכתיר אותה רשמית. הבלוז חגגו עם 0:2 על פולהאם, שנמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לצ'מפיונשיפ

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

המחזור ה-34 יהיה גם מחזור ההכתרה של מנצ'סטר סיטי? מוליכת הפרמיירליג ניצחה היום (שבת) 0:2 בחוץ את קריסטל פאלאס ותזכה רשמית באליפות אם ליברפול תנצח את מנצ'סטר יונייטד מחר באולד טראפורד. לסטר סיטי השלישית סיימה ביום שישי ב-1:1 בחוץ מול סאות'המפטון, צ'לסי התבססה במקום הרביעי עם 0:2 ביתי על פולהאם.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי כובש מול קריסטל פאלאס. רויטרס
בביקור האחרון בסלהרסט פארק, כבש שם לראשונה. סרחיו אגוארו/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 2:0

עוד לפני האפשרות להעפיל לראשונה אי פעם לגמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי עשויה להגיע לגומלין הביתי מול פריז סן ז'רמן כאלופת אנגליה. הקבוצה של פפ גווארדיולה השוותה את שיא ניצחונות החוץ בליגה (11) והגדילה את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות, כך שאם היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד תפסיד מחר לאלופה היוצאת ליברפול, הסיטיזנס יוכלו לשים חותמת רשמית על האליפות השביעית בהיסטוריה והחמישית תוך עשור.

גווארדיולה ביצע שמונה שינויים בהרכב, מתוך מחשבה כמובן על ליגת האלופות, אבל גם כך הסגל שלו מספיק מגוון ואיכותי כדי להתגבר על פאלאס, שהבטיחה את הישארותה בליגה ומחכה לסיום העונה אחרי שלושה הפסדים רצופים. סרחיו אגוארו, שמעולם לא כבש בסלהרסט פארק, חזר להרכב אחרי כחודש ועשה את זה לראשונה עם שער יפהפה בדקה ה-57, ושתי דקות לאחר מכן גם פראן טורס הספרדי מצא את הרשת. החמצות גדולות לאחר מכן מנעו מהאורחת לשפר עוד יותר את הפרש השערים, אבל גם זה מספיק בדרך לתואר שני העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פראן טורס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שער מספר 10 העונה בכל המסגרות. פראן טורס חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 17: סטרלינג ניצל טעות של קויאטה, הקפיץ מעל שחקן הגנה נוסף ובחר בהטעייה נוספת במקום לבעוט, ומיצ'ל הספיק לחזור ולבלום אותו.
  • דקה 28: בנטקה נהנה משתי טעויות בהגנת סיטי ואחרי פספוס של אקה הצליח להסתובב ולבעוט משני מטרים, אבל אדרסון עצר אותו.
  • דקה 36: ז'סוס כבש בנגיעה אחרי כדור עומק יפה של פרננדיניו, אבל השער נפסל בגלל נבדל קטן.
  • דקה 53: טורס הקפיץ מעל השוער וז'סוס חיכה כדי לנגוח ממטר פנימה, אבל דאן הוותיק הגיח מאחור והרחיק מהקו לקרן.
  • דקה 57: גול! אגוארו קיבל כדור ממנדי, נכנס לרחבה ועם הפאלש בימין ירה לרשת הגבוהה. 0:1 למנצ'סטר סיטי ושער שדה ראשון העונה לארגנטינאי, שמעולם לא כבש בסלהרסט פארק. עד היום.
  • דקה 59: גול! סטרלינג מסר לטורס שברגל שמאל בעט כדור מדוד אל הרשת של גואיטה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.
  • דקה 62: כמעט השלישי. סטרלינג פרץ משמאל ובעט לפינה הקרובה, אבל הקורה עמדה בדרכו.
  • דקה 65: לאפורט היה חייב לכבוש מקרוב כשהפציץ משלושה מטרים, אבל איכשהו בנטקה שלח רגל ארוכה והציל את המארחת.
תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על קריסטל פאלאס/ספורט1

סאות'המפטון - לסטר 1:1

בפעם האחרונה שהשועלים ביקרו בסנט מרי'ז זה נגמר עם 0:9 מהדהד. הפעם הם אפילו לא הצליחו לנצח מול עשרה שחקנים ושמטו שתי נקודות במאבק על אחד מארבעת המקומות הראשונים והכרטיס לליגת האלופות. יאניק וסטרגור ספג כרטיס אדום והשאיר את סאות'המפטון בעשרה שחקנים בדקה ה-10 אחרי שגלש והגיע אל הכדור, אבל המשיך עם תנועה אל הרגל של השחקן היריב. למרות זאת ג'יימס וורד פרוס העלה את המארחת ליתרון מהנקודה הלבנה בדקה ה-61, ג'וני אוואנס הצליח לאזן בדקה ה-68.

שחקן צ'לסי קאי האברץ. רויטרס
צמד ראשון העונה. האברץ חוגג/רויטרס

צ'לסי - פולהאם 0:2

הקבוצה של תומאס טוכל ניצחה 0:1 חשוב מאוד במחזור שעבר את ווסטהאם בחוץ וטיפסה אל המקום הרביעי. הערב, רגע לפני מפגש הגומלין מול ריאל מדריד באלופות, הבלוז ניצחו בדרבי לונדוני נוסף ופתחו פער של שש נקודות מווסטהאם החמישי. קאי האברץ, הכוכב הגרמני שאכזב מאוד העונה ומיעט לשחק, חתום על הניצחון הזה עם צמד יפה. האברץ נהנה מבישול נהדר של מאונט כבר בדקה ה-10 ובדקה ה-49 שיתף פעולה עם טימו ורנר חברו לנבחרת גרמניה וכבש מקרוב. פולהאם רחוקה כבר תשע נקודות מניוקאסל שמעל הקו האדום ואם הזברות ינצחו ינצחו מחר את ארסנל הם יהיו על סף ירידה רשמית לצ'מפיונשיפ אחרי עונה אחת בלבד.

צפו בניצחון של צ'לסי

תקציר: צ'לסי - פולהאם 0:2/ספורט1

משחקים נוספים

ברייטון - לידס 0:2
לברייטון: פסקל גרוס (14), דני וולבק (79)

אברטון - אסטון וילה 2:1
לאברטון: דומיניק קלברט-לווין (19), לאסון וילה: אולי ווטקינס (13), אנוואר אל-גאזי (80)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully