וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שחקני הליגה מפרגנים לטייטום ש"נועד לגדולות", לברון מרוצה למרות ההחטאה

מביל ועד לאדבאיו: שחקנים רבים ב-NBA התקשו להישאר אדישים להצגה ההיסטורית של הכוכב. וגם: דייויס ולברון, השנ"צ והגיף בקבוצת הוואטסאפ

גם אם ג'ייסון טייטום בן ה-23 לא יעשה דברים יוצאי דופן עד לסוף הקריירה (ספק רב), סיפור לנכדים כבר יש לו. הלילה (בין שישי לשבת), כוכב בוסטון סיפק הצגה נדירה בניצחון האדיר של הסלטיקס 140:143 על סן אנטוניו לאחר הארכה, כשקלע 60 נקודות (31 מתוכן ברבע הרביעי ובהארכה) ב-54 אחוז מהשדה, 71 אחוז מהשלוש ו-88 אחוז מהעונשין, לצד 0 (!) איבודים (השלישי בהיסטוריה שרושם משחק של 60 נקודות או יותר ללא איבודים), 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קצת פחות מחודש אחרי שהפגיז 53 נקודות בניצחון על מינסוטה.

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. GettyImages
כולם מפרגנים. טייטום מרוצה בסיום/GettyImages

בזכות ההצגה, השתווה טייטום ללארי בירד עם מספר הנקודות הגבוה ביותר לשחקן בשורות הסלטיקס, אחרי ששחקן העבר האגדי עשה זאת אי שם ב-1985. בניגוד לבירד, טייטום הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של המועדון עם לפחות שני משחקים של 50 נקודות או יותר בעונה אחת. הוא הפך לשחקן השני הכי צעיר בהיסטוריה של הליגה עם 60 נקודות או יותר אחרי דווין בוקר, שעשה זאת בגיל 20 וחצי.

"אני מאושר שהבן שלי ראה אותי עושה את זה, כי כשקלעתי 53 הוא לא היה וזה הפריע לי", אמר טייטום המאושר בסיום. "במהלך המשחק לא חשבתי על השיא של לארי בירד, אולי אחשוב עליו בלילה לפני שארדם, כשאבין עד כמה מה שעשיתי מיוחד".

"הוא נועד לגדולות", אמר ג'יילן בראון, שעל אף משחק חלש קלע את השלשה שהכריע את המשחק עמוק בתוך ההארכה. "לא הייתי קולע גם אבן לתוך האוקיינוס", אמר בראון שקלע 17 ב-5 מ-24 מהשדה. "למזלנו היה לנו את ג'ייסון שסחף אותנו לניצחון. המשחק החזק שלו הוא זה שעשה את ההבדל".

"אם הייתי ביציע בתור אוהד, הייתי קם והולך", הודה בסיום מאמן בוסטון בראד סטיבנס, אחרי שקבוצתו ירדה למחצית בפיגור 29 נקודות, ומאוחר יותר גם פיגרה ב-32. "אני יודע שהבת שלי הלכה במחצית, היו לה דברים לעשות. היא פספסה חתיכת משחק". גם חלק משחקני הליגה פרגנו לטייטום, וביניהם בראדלי ביל, דריימונד גרין, דיארון פוקס, באם אדבאיו, דונובן מיטשל ועוד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
השלשה כמעט נכנסה. לברון/GettyImages

לברון ג'יימס היה קרוב לרשום את אחד הקאמבקים המדהימים של השנים האחרונות, אם רק היה קולע את הזריקה האחרונה מול סקרמנטו. כוכב לוס אנג'לס לייקרס, שהחמיץ 20 משחקים בשל פציעה, חזר הלילה לפרקט והחטיא שלשה בשנייה האחרונה שאפשרה לקינגס לחגוג ניצחון חוץ ענק בעיר המלאכים. בסופו של דבר, האלופה נכנעה 110:106 כשלברון סיים עם 16 נקודות ב-16 מ-12 מהשדה, יחד עם 8 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 2 חטיפות וחסימה ב-32 דקות.

"הרגשתי טוב, בטח כשמדובר במשחק הראשון שלי זה שישה שבועות", אמר לברון בסיום. "כמובן שהרגשתי קצת את הקרסול, אבל אני מאמין שבהמשך זה יעבור לחלוטין. אני חושב שבסך הכול מדובר בחזרה טובה שלי לפרקט. נותרו עוד תשעה משחקים עד לסיום העונה הסדירה, ואנחנו מחכים שהיא תיגמר. זו הייתה עונה מהגיהנום, אבל אנחנו כבר עם הראש קדימה לפלייאוף".

"ידעתי שלא אהיה 100 אחוז", הוסיף קינג ג'יימס. "אני לא חושב שזה בכלל אפשרי אחרי פציעה כל כך ארוכה".

אנתוני דייויס שסיים עם 22 חשף שלא ידע על חזרתו של לברון, עד שהתעורר משנת הצהריים שלו להודעת טקסט ששלח מונרטז הארל בקבוצה, שכללה גיף של אנשים רוקדים משמחה ביחד עם דיווח של אדריאן ווג'נרובסקי על חזרה של לברון לפרקט מול הקינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully