וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטראבלמייקר ששבר את השיא של לברון: "ידעתי שיהיה לילה מיוחד"

קווין פורטר ג'וניור נעצר באשמת החזקה לא חוקית של נשק, הואשם בתקיפת נשים, נזרק מקליבלנד אחרי עימות יוצא דופן ורק אתמול נקנס בעקבות ביקור אסור במועדון חשפנות. עכשיו הוא מקווה שמופע 50 הנקודות שהכניס אותו לדפי ההיסטוריה יביא מפנה בקריירה

קווין פורטר ג'וניור, יוסטון רוקטס חוגג. Troy Taormina, AP
סוף סוף מחייך. פורטר ג'וניור/AP, Troy Taormina

לברון ג'יימס מחזיק ברשימה של שיאים היסטוריים. בין היתר, הוא היה עד הלילה (בין חמישי לשישי) השחקן הצעיר בהיסטוריה שהגיע ל-50 נקודות ו-10 אסיסטים במשחק - עד שהגיעה תפנית מפתיעה בעלילה.

מי ששבר את השיא היה קווין פורטר ג'וניור בן ה-20, שרשם הלילה את משחקו הטוב בקריירה עם 50 נקודות כולל 9 שלשות לצד 11 אסיסטים, שהצעידו את יוסטון החלשה לניצחון 136:143 על מילווקי. פורטר הפך לשחקן הרביעי בלבד בתולדות ה-NBA שמגיע ל-50 נקודות לפני גיל 21 (לברון ג'יימס, ברנדון ג'נינגס ודווין בוקר עשו זאת לפניו), ושבר כאמור את השיא של קינג ג'יימס כשחקן הצעיר אי פעם שמגיע ל-50 נקודות ו-10 אסיסטים.

אמנם מדובר במשחק חסר חשיבות מבחינת יוסטון, אבל פורטר ג'וניור יודע שזה לא מובן מאליו - במיוחד לא אחרי גיליון עבירות המשמעת הארוך שהיה לו עד עכשיו ב-NBA, מה שאיים על הקריירה שלו בליגה.

פורטר נבחר רק בבחירה ה-30 של דראפט 2019 על ידי אותה מילווקי שניצח הלילה, בין היתר בשל בעיות ההתנהגות שאפיינו אותו מגיל צעיר. הבעיות הללו נמשכו גם ב-NBA. בנובמבר 2020 הוא נעצר באוהיו ברכב כשברשותו אקדח טעון, וכשהוא שרוי בגילופין, אחרי תאונת דרכים. באותו חודש, הוא הואשם בתקיפה אלימה של שתי נשים מחוץ למועדון לילה.

בינואר האחרון נזרק מקליבלנד אחרי תקרית יוצאת דופן, כשהבחין בכך שהארונית שלו הוענקה לשחקן אחר, ובתגובה השתולל, זרק אוכל בחדר בחדר ההלבשה וכמעט התעמת פיזית עם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן.

פורטר ג'וניור לא "התיישר" גם אחרי שהועבר ליוסטון בטרייד תמורת בחירת סיבוב שני עתידית בדראפט, בעסקה שהמחישה את מצבו ואת ערכו בליגה. למעשה, רק אתמול הוא נקנס על ידי ה-NBA אחרי שהפר את תקנון הקורונה ובילה במועדון חשפנות במיאמי במחיצת יותר מ-15 אנשים.

קווין פורטר ג'וניור במדי קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
הגיע הזמן להתיישר. פורטר במדי קליבלנד/GettyImages, Jason Miller

עכשיו הוא מקווה שהתצוגה ההיסטורית הלילה תביא את המפנה, ותוציא אותו לדרך חדשה ונקייה יותר בליגה הטובה בעולם - כי בכל הקשור ללקלוע, פורטר בהחלט שייך ל-NBA. "אחרי שהשלשה השלישית שלי נכנסה, ידעתי שזה הולך להיות לילה מיוחד", אמר פורטר בסיום. "הכל היה תלוי בי. נשארתי אגרסיבי, וזה היה לילה טוב מאוד מבחינתי".

פורטר קלע זריקות קשות מאוד, והוביל את יוסטון לקאמבק ממינוס 17 במחצית הראשונה. "כדי להצליח ב-NBA, הוא חייב לקלוע את הזריקות הקשות האלה", אמר מאמן יוסטון סטיבן סילאס. "אני רואה כמה קשה הוא עובד, וזה באמת מגיע לו. אני כל כך גאה בו. לא היה לנו הרבה רגעי נחת העונה, ולכן זה עוד יותר משמח. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully