וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון הוכנבוים רקד על גג רכבו: "אושר גדול ויום מרגש מאוד, זה הישג ענק"

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 19:34

מאמן הפועל נוף הגליל הנרגש דיבר אחרי העלייה לליגת העל, ראש העירייה קרא לאיחוד עם נצרת ועפולה. גבאי: "אין מאושר ממני"

אוהדי הפועל נוף הגליל חוגגים עלייה לליגת העל/אודי ציטיאט

15 שנה אחרי שירדה מליגת העל, הבטיחה היום (שישי) הפועל נוף הגליל את חזרתה אל מרכז הבמה של הכדורגל הישראלי. הקבוצה של ירון הוכנבוים שמטה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 ביתי מול בית"ר תל אביב, אבל בגלל הניצחון של הפועל ירושלים על סקציה נס ציונה, הבטיחה את הכרטיס אל הליגה הבכירה.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
רקד על גג הרכב. הוכנבוים/אודי ציטיאט
ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל עם מתאוס לימה. אודי ציטיאט
הוכנבוים עם לימה/אודי ציטיאט
מתאוס לימה שחקן הפועל נוף הגליל עם פדרו סאס פטראצי. אודי ציטיאט
לימה וסאס פטראצי עם האוהדים/אודי ציטיאט
ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
הלב של הקבוצה. ברקמן/אודי ציטיאט
אוהדי הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
בעונה הבאה בליגת העל. אוהדי נוף הגליל/אודי ציטיאט
מתאוס לימה שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
מתאוס לימה חוגג עם האוהדים/אודי ציטיאט

מאמן נוף הגליל ירון הוכנבוים, שרקד אחרי המשחק על גג רכבו, אמר: "אושר גדול מאוד. אני רוצה להגיד תודה לקדוש ברוך הוא, שנתן לנו את השכל והבינה לקבל את ההחלטות הנכונות. אני רוצה להודות לראש העיר שבנה אצטדיון שמתאים לליגת העל. לכל הצוות שלי, כולם שותפים לדרך. אנחנו במקום הראשון. מבחינתי הליגה הסתיימה היום, ניתן עכשיו לשחקנים צעירים לשחק. זה הישג ענק. אותם אנשים שהשמיצו אותי? אני לא חי את זה, אני לא מאמן צעיר שמחפש כתבות ודברים כאלה. אין מחויבות גדולה כמו נוף הגליל, שהיא הקבוצה הראשונה איתה עליתי ליגה. כיף לעשות את זה במקום כזה שבשבילי הוא משפחה גדולה. זה מרגש מאוד.

"חודשים שאני נוסע לאימונים בבוקר וחושב כל הזמן על הרגע שנעלה ליגה. זה רגע מאושר. בשבוע הבא נתחיל לשבת על העונה הבאה. ראינו מועדונים בסדר הגודל שלנו שעושים דברים יפים בליגת העל, כמו הפועל חדרה למשל, ואנחנו רוצים לשאוף למקומות האלה. שם המשחק זה כסף מעבר לדבק. גם השנה אנחנו לא עם התקציב הכי גבוה. אבל אנחנו צריכים תקציב. בשבוע הבא נדע מה שכר השחקנים שלנו ונדע איך לעבוד. אני כרגע חושב ועדיין לא חושב על היריבות בליגת העל. נחכה לשבוע הבא כדי לדעת לאיזה כיוון אנחנו הולכים. חלק גדול מהשחקנים יישארו פה, אני מאמין שהרבה שחקנים פה יכולים לשחק בליגת העל".

ראובן גל שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
הקפטן ראובן גל עם האוהדים/אודי ציטיאט
מתאוס לימה שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
לימה חוגג/אודי ציטיאט
שחקני הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
הישג נהדר. שחקני נוף הגליל/אודי ציטיאט
דובב גבאי שחקן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
חוזר אל ליגת העל. גבאי/אודי ציטיאט

ראש העירייה רונן פלוט קרא במסיבת העיתונאים לאחר המשחק לראשי עיריות נצרת ועפולה להתאחד לקבוצה אחת אזורית: "יש לנו קבוצה בליגת העל, בואו נשלב ידיים".

דובב גבאי, שכבש שלושער היסטורי תוך ארבע דקות בלבד: "רק כשיצאתי הסבו את תשומת לבי שזה קרה בארבע דקות, על המגרש לא שמתי לב לזה. אני מאוד מאושר, כיף לי במועדון הזה. המשחק התהפך אחרי ההרחקה של שוקרני, אבל זה לא מעניין. עלינו ליגה ואין מאושר ממני. אין לי חוזה לעונה הבאה בליגת העל, אבל אני תמיד מנסה לעשות את הכי טוב שלי ונותן לאלוהים לקחת אותי לאן שצריך. אני מאוד נהנה פה ואני חושב שעשיתי החלטה מצוינת כשהצטרפתי. הייתה פה סוג של טראומה בגלל מה שקרה לפני שנתיים, ותמיד טענתי שזו לא אותה קבוצה ולא אותה ליגה. אנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה ולכן לא היה לי חשש".

על הסיכוי להשתלב בליגת העל: "אפשר ללמוד ממכבי נתניה שעלתה אז עם ניקו אולסק ועלי מוחמד שאף אחד לא הכיר. יש פה שלד מצוין וקבוצה ראויה לליגת העל".

המנהל המקצועי רועי כהן: "עשינו פה הישג מדהים, אחרי 15 שנה שלא היינו בליגת העל. העצב מתערבב עם השמחה, איבדתי את אבא שלי שהיה פה חבר הנהלה. לגבי העונה הבאה, נשב עם ירון ונגבש החלטות. יש מי שימשיך ויש מי שלא, כמו בכל קבוצה. נעשה הכול כדי לתקוע יתד בליגת העל ולבנות קבוצה שתייצג בכבוד את העיר. לפני שבועיים איתי שכטר שלח לי הודעה: 'יש לכם כסף לעונה הבאה?'. אמרתי למי שהיה איתי שצריך למכור כלייה כדי להביא אותו לנוף הגליל".

הקפטן ראובן גל הוסיף: "אני האמנתי וחלמתי להגיע אל המקומות האלה כשראיתי את המגרש הזה. כל שחקן צריך להאמין, ואני האמנתי שבסוף הקריירה שלי נוכל לעלות ליגה".

אלי בלילתי אמר: "ברגע שירון התקשר אליי ואמר לי להגיע לקבוצה שתילחם על עליית ליגה, אמרתי לו כן מהרגע הראשון. סוף סוף אני מגיע מהדלת הראשית. אני מקווה שאשאר פה ואצליח גם בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully