וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים עלו לליגת העל

שתי המוליכות השלימו את העבודה שלושה מחזורים לסיום. הקבוצה מהבירה גברה 0:2 על נס ציונה לעיני כ-5,000 צופים, נוף הגליל עשתה זאת אחרי 3:3 נגד בית"ר תל אביב בת ים. הפועל פתח תקוה עלתה למקום ה-13, הפועל עכו סיבכה את אום אל פאחם

גוני נאור שחקן הפועל ירושלים חוגג עם האוהדים. ברני ארדוב
בשנה הבאה דרבי ירושלמי בטדי/ברני ארדוב

שנתיים אחרי שבעטו יחד בדלי ואיבדו את העלייה לליגת העל על קו הסיום, הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים - אז הפועל נצרת עילית והפועל קטמון - עלו היום (שישי) לליגת העל. הפעם שתי האדומות לא השאירו דבר ליד המקרה וסגרו סיפור שלושה מחזורים לפני סיום העונה. נוף הגלילנפרדה בתיקו מבית"ר תל אביב בת ים וזה הספיק, בעוד ירושלים ניצחה בביתה את סקציה נס ציונה.

בתחתית הפועל פתח תקוה המשיכה עם הדהרה שלה במעלה הטבלה וטיפסה למקום ה-13 בזכות ניצחון על הפועל כפר שלם, שקרובה לירידה. הפועל עכו ניצחה את הפועל אום אל פאחם והכניסה אותה עמוק לשטח האש.

כל המשחקים היום נפתחו בדקת דומייה לזכר קורבנות אסון הר מירון. במנהלת הליגות ביקשו מהפועל נוף הגליל והפועל ירושלים לא לחגוג אם יעלו ליגה ולדחות את החגיגות עד אחרי השבעה.

דובב גבאי שחקן הפועל נוף הגליל אלי בלילתי. אודי ציטיאט
שלושער בתוך חמש דקות. גבאי/אודי ציטיאט

פלייאוף עליון

הפועל נוף הגליל - בית"ר תל אביב בת ים 3:3

15 שנה אחרי הירידה הדרמטית של הפועל נצרת עילית במחזור הסיום, הקבוצה של העיר ששינתה את שמה ב-2019 חזרה לליגת העל בתום עונה במהלכה היא רצה לכל אורך הדרך בצמרת הגבוהה. דובב גבאי כבש שלושער בדקות 12, 16 ו-17 ונתן את האות לחגיגה מוקדמת ביציעים, אבל העבודה של המוליכה הפכה להוית קשה יותר בהמשך. רועי שוקרני גרם לפנדל והורחק, ויניב מזרחי דייק מהנקודה הלבנה וצימק (32). מקביל הגיעו החדשות מטדי שגרמו לרגיעה וגם ספיגות נוספות מרגלי בר כהן (65) ומזרחי (80) לא מנעו עלייה גדולה.

הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 0:2

21 שנה אחרי ירידת הפועל ירושלים המיתולוגית ו-14 שנים אחרי הקמת הפועל קטמון, קבוצת האוהדים שקיבלה את שם המועדון בתחילת העונה, השלימה את העבודה והחזירה את האדומים מהבירה לליגה הראשונה. כ-5,000 אוהדים חגגו ניצחון חד וחלק בטדי, עם שלוש נקודות נגד הקבוצה שבמקום השלישי. עידן שמש כבש ראשון בדקה ה-30 עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה שפגעה במשקוף וגוני נאור הכפיל וחתם בדקה ה-51.

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:1
לראשון: אורי זוהר (54). לרמת גן: מיקו ממן (81)

הפועל ניר רמת השרון - הפועל איכסל 0:4
לרמת השרון: יוגב לרמן (16), אור אוסטוינד (69, 76), יונתן לוי (85)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ירון הוכנבוים מאמן הפועל נוף הגליל. אודי ציטיאט
אדריכל העלייה. הוכנבוים/אודי ציטיאט
עידן שמש שחקן הפועל ירושלים חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
הפעם האדומים מהבירה לא בעטו בדלי/ברני ארדוב

פלייאוף תחתון

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר שלם 0:1

ניצחון יקר להפועל פתח תקוה, ששלושה מחזורים לסיום העונה מוצאת את עצמה במקום ה-13 - אפילו ללא צורך במבחנים כדי להישאר. נפתלי בלאי מצא את הרשת בבעיטה חזקה בדקה ה-44 וכעת קלמי סבן ושחקניו אחראים לגורלם. מייקל אולהה החמיץ פנדל בדקה ה-56 וכפר שלם עשתה צעד גדול בדרך חזרה לליגה א'. שתי הקבוצות רשמו החמצות גדולות לכל אורך המשחק, אבל פתח תקוה חגגה בסיום.

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 1:0

מזל טוב להפועל עכו, שאחרי 14 משחקים רצופים ללא ניצחון, סוף סוף עשתה את זה ובדרך חזרה בגדול למאבק ההישרדות. לבאן קוטאליה החמיץ פנדל ברשלנות בדקה ה-45 עם פאננקה שעלתה מעל המשקוף, ובצד השני זאהי אחמד העניש כשמצא את הרשת בדקה ה-56. עכו עם רוח גבית לפני שלושת מחזורי הסיום, בעוד אום אל פאחם הסתבכה וירדה עד המקום ה-14 שמוביל למבחנים.
משחקים נוספים:

הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 1:2
לעפולה: גיא דהן (8), אנטוניני צ'ולינה (71). לקאסם: עמיד מחאג'נה (13)

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 1:3
לאחי: נואף בזיע (28), משה מולה (55, 80). לרעננה: בן סביר (49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully