וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "יום חג להפועל ירושלים", שמש: "עשינו משהו שייזכר שנים"

עודכן לאחרונה: 30.4.2021 / 18:50

מאמן האדומים התרגש אחרי העלייה לליגת העל: "המודל? לידס". החלוץ המצטיין: "מרגיש מחובר למועדון". אהרון: "אנחנו כאן כדי להישאר"

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם האוהדים. ברני ארדוב
השלימו הישג ענק. שחקני ירושלים עם האוהדים/ברני ארדוב

12 שנה אחרי שהוקמה כהפועל קטמון בליגה ג', רשמה הערב (שישי) הפועל ירושלים הישג ענק. האדומים מהבירה עלו אל ליגת העל אחרי 0:2 ביתי על סקציה נס ציונה. הקבוצה של זיו אריה שיפרה את מאזנה ל-62 נקודות, עשר יותר מנס ציונה השלישית כשנותרו רק עוד שלושה מחזורים עד סיום העונה. עידן שמש הלוהט (30) וגוני נאור (51) כבשו לזכות הירושלמים שנהנו מדחיפה של אלפי אוהדים בדרך לניצחון.

יושב ראש מנהלת הליגה ארז כלפון: "אני מבקש לברך את קבוצות הכדורגל הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים על העפלה לליגת הבורסה לניירות ערך ואת מועדון כדורגל הפועל בני אשדוד להעפלתם לליגה הלאומית. יישר כח לשחקנים, למאמנים ולהנהלות שעשו דרך ארוכה וספורטיבית, לאחר עונה מורכבת וקשה עקב מגיפת הקורונה".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
זיו אריה חוגג/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר אחרי המשחק: "זה יום חג אדיר להפועל ירושלים, אבל אנחנו לא מתעלמים ממה שקרה במירון. בשם המועדון אני מביע צער ותנחומים על כל אלה שנפטרו ולאחל החלמה מהירה לפצועים".

אריה המשיך ואמר: "בירידה מהמדרגות עצר אותי ניר ינקלביץ' ואמר לי שהוא זכר אותי מילדים במכבי תל אביב. מאז שנינו טיפסנו ועשיתי דרך לא שגרתית. לא עברתי ולא דילגתי על אף שלב, הכול בדם, יזע ודמעות. את קורות החיים שלי לא אתן פה, זה לא הזמן. זה כיף גדול להיות במועדון הזה. אני מרגיש זכות גדולה שיכולתי לשמח כל כך הרבה אנשים שבונים את המועדון הזה בעמל ומנהלים אותו בצורה שצריך להוריד להם את הכובע. אנחנו נשמח יום-יומיים ונתחיל לתכנן את העונה הבאה. אני מרגיש פה כל כך מוערך וכל כך טוב, שאני לא מודאג לגבי העונה הבאה. גם אם יחליטו שלא, אני ארגיש בסדר.

"העלייה שלנו באוויר כבר הרבה זמן, אבל כל האנשים שאמורים לעסוק בסגל השחקנים נשבענו לא להתעסק בזה שנייה לפני שזה מובטח. עכשיו נתחיל להתעסק בזה. אני הרבה זמן בליגה הלאומית, היא קשה מאוד. לפעמים בליגת העל קצת יותר קל לשחק כדורגל. אני לא רוצה לשחרר הצהרות, יש לנו הרבה עבודה. אני מקווה שלא נהיה במאבקי תחתית, ולאט לאט תבנה את עצמה ותגיע למקומות יפים. הבטחנו את העלייה שלושה מחזורים לפני סיום העונה, אז יש זמן לעבוד בשקט".

על עידן שמש: "אני לא אתייחס לשחקנים בודדים, כולם עשו עבודה. הכוח שלנו זה בקבוצה. עידן עשה מעל ומעבר, אף אחד לא ציפה לכאלה מספרים כשהוא הגיע. רוב השערים מעבודה קבוצתית. אני בר מזל לאמן חבורה כזו של שחקנים. אני לא מאמן קל והם עמדו בדרישות שלי ואני גאה בהם, בכולם".

לקראת העונה הבאה: "אני לא מתבייש לכוון להיות כמו מכבי פתח תקוה, אבל עדיין קשה לראות את זה. המודל שלנו הוא לידס באירופה. להתבסס על צעירים שיקחו אותנו קדימה ועל זה צריך להלביש. את כל הכסף צריך לשים במחלקת הנוער. כמות השחקנים שמגיעה לבוגרים זה בגדר נס. אנחנו צריכים לגדל שחקנים. לקנות בכל פעם 16-15 שחקנים, זה לא יעבוד".

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים חוגג עם חבריו. ברני ארדוב
טירוף גדול. שמש/ברני ארדוב

הכובש המצטיין של ירושלים עידן שמש אמר: "היה טירוף גדול. עשינו פה משהו שייזכר לאורך שנים. ידענו לעכל את העונה הקשה עם הקורונה והכול. אני שמח מאוד שעשינו את זה. החיבור שלי עם הפועל ירושלים הוא לא מהיום, שיחקתי פה לפני שמונה שנים. התחברתי למועדון ברמות שאי אפשר לתאר. אני שמח שהחיבור הזה התבטא במגרש. אני לא מנסה להוכיח לאף אחד שום דבר, אני יודע מה אני שווה והראיתי את זה. אני שמח לחזור לליגת העל עם קהל מדהים, הנהלה נהדרת. אני מקווה שאכבוש בספרות דו ספרתיות בעונה הבאה".

המנהל המקצועי שי אהרון: "אני מביע את התנחומים למשפחות האבלות ומבקש לשלוח איחולי החלמה מהירה לכל הפצועים באירוע בהר מירון. זה יום לא פשוט. במעבר חד מאוד, זה יום לא רגיל בהיסטוריה של הפועל ירושלים. לעשות ניתוח מקצועי עכשיו שעה אחרי המשחק זה לא דבר חכם מבחינתי. נעשה את זה ואנחנו עושים את זה תמיד. יש מעט חוסר הבנה לגבי איך שהמועדון הזה נבנה בשנים האחרונות. נרתעים פה מהמילה תהליך. יש פה הון אנושי של שנים שהתפתחו פה, יש פה מחלקת נוער שלא הייתה ועכשיו היא מחלקת נוער יצרנית. אנחנו כאן בשביל להישאר, זה המסר. יש בי הרבה אמוציות. דאגתי שלא תהיה פה שמחת בית השואבה כי זה לא הרגע ולא היום. רציתי לאחד את כולם ולהגיד שאנחנו דוחים את חגיגות העלייה בשבוע. מנעד הרגשות והתחושות אצלי רגועים וייקח זמן עד שזה יתפרץ. אני באופן אישי, עם אנשי המועדון והשחקנים, ניקח את הימים הקרובים ונחגוג מהבטן עם האוהדים, עם חברי העמותה והילדים. נחגוג עד שהגוף לא יידע מה זה לחגוג. אחר כך יש כבר תכניות. קודם נחגוג כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully