וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילדסחוט צפוי לפתוח במכבי חיפה. המטרה: להלחיץ את מכבי תל אביב

ההולנדי הוא המועמד המוביל לתפוס את מקומו של חזיזה המורחק נגד מכבי פתח תקוה (שבת, 20:30, ספורט1). ניצחון יגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות: "זה יכול להיות גורם מאוד משמעותי ומלחיץ כלפי מכבי תל אביב לפני המשחק שלה"

מחזור 32הסתיים01/05/2021
מכבי פתח תקוה
  • מנחם (89, גול עצמי)
2:1
  • (18) לביא
  • (49) פלאניץ'
מכבי חיפה
תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט 1

מכבי פתח תקוה

אחרי שהסבה לא מעט נזק למכבי חיפה העונה, מכבי פתח תקוה תנסה לצבור נקודות פעם נוספת נגד הירוקים, כדי לסיים במקום הרביעי שעשוי להיות שווה כרטיס לאירופה. ליאל עבדה שלא היה כשיר לחלוטין במשחק נגד מ.ס. אשדוד ונכנס כמחליף, צפוי לחזור להרכב.

המאמן גיא לוזון אמר: "מכבי חיפה הכי מוכשרת בליגה, היא במקום הראשון בזכות ולא בחסד. למכבי פתח תקוה יש את השאיפות שלה, אנחנו מכוונים להגיע למפעל אירופי וברור שנעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות אצלנו. המאבק על אירופה יהיה עד הסוף, כרגע נראה שמקום רביעי יוביל לאירופה וכל הקבוצות בפלייאוף העליון נמצאות עם סיכוי שווה לעשות את זה".

הבלם דניאל פלשר שצפוי לפתוח בהרכב לצד אור בלוריאן, הוסיף: "אני לא חושב שאנחנו באים להפתיע. התחלנו את הפלייאוף בצורה טובה והיו לנו משחקים טובים עם חיפה השנה, פשוט באים ומקווים לקחת את הנקודות".

דניאל פלשר שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
רוצה נקודות ואירופה. פלשר/אודי ציטיאט

מכבי חיפה

אחרי האכזבה מול הפועל באר שבע ביום שני בטרנר, מכבי חיפה תצא למשחק חוץ שני מבין שלושה רצופים שנכונו לה (במחזור הבא תשחק בבלומפילד מול מכבי תל אביב) מחר באצטדיון המושבה מול מכבי פתח תקוה. המאמן ברק בכר יצטרך להסתדר ללא שלושה שחקנים, המוצהבים דולב חזיזה וצ'ארון שרי והפצוע ארנסט מאבוקה. בכר עדיין לא החליט לגבי מחליפו של חזיזה (שרי פתח על הספסל במשחק האחרון) ומי שיחליף את מאבוקה שגם עלה באחד עשר בבאר שבע הוא רז מאיר. באשר להתקפה, סיכויים סבירים שיאניק וילדסחוט יקבל את חולצת ההרכב מחר, אם כי גם קיימת אפשרות שמוחמד עוואד יפתח. גודסוויי דוניו צפוי להמשיך בהרכב כחלוץ המטרה למרות שיש כל העת ניסיון להחזיר את ניקיטה רוקאביצה לכושר שבו הוא היה לפני הקורונה.

מכבי פתח תקוה הכאיבה העונה למכבי חיפה בכמה הזדמנויות. הקבוצה של אבי לוזון ניצחה בחיפה וגם סיימה בתיקו עם הירוקים בחיפה. במשחק שנערך בין השתיים בפתח תקוה במהלך העונה הסדירה, ניצחה מכבי חיפה, אחרי שהמארחת פספסה הזדמנות להשוות בתוספת הזמן מפנדל שהוחמץ מרגלי ינון אליהו. "אנחנו יוצאים למשחק לא פחות קשה מזה בבאר שבע", אמר ברק בכר לאתר הרשמי של המועדון, "אף משחק נגד מכבי פתח תקוה לא היה קל העונה וגם איבדנו נגדה נקודות. חשוב שנתמקד בדברים שאנחנו צריכים לעשות, ונמשיך את המחצית השנייה בטרנר".

אגב, בסיום ההפסד של מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב בפלייאוף ממש באחרונה, הצהיר מאמן הקבוצה גיא לוזון שיארח גם את מכבי תל אביב בהמשך הפלייאוף שאין לו ספק כי קבוצתו תיקח עוד נקודות מהשתיים העונה, כך שבמכבי חיפה צריכים לבוא בשיא הריכוז והמוכנות על מנת לנצח. "אם ניקח שלוש נקודות ונפתח פער של 5 נקודות ממכבי תל אביב לפני המשחק שלה ביום שני בטרנר, זה יכול להיות גורם מאוד משמעותי ומלחיץ כלפיהם", אמר שחקן במכבי חיפה הבוקר.

עוד בוואלה!

במכבי חיפה מודים: "כל שבוע רואים כמה המאבק הזה קשה"

לכתבה המלאה
גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה. דני מרון
ימשיך בחוד. דוניו/דני מרון

טריוויה

* כל 12 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות לא הניבו ניצחונות ביתיים, והרצף הנוכחי עומד על שישה ניצחונות של האורחות.

* הפעם האחרונה שמכבי פתח תקוה ניצחה את מכבי חיפה במשחק ביתי: 0:1 במאי 2015 עם שער של עומר דנינו. מאז היו ארבעה ניצחונות ירוקים ושלוש תוצאות תיקו.

* מכבי פתח תקוה מגיעה אחרי שתי תוצאות 0:0. שלושה משחקים רצופים של תיקו מאופס לא היו לה בימי ליגת העל.

* אלא ש-0:0 בין הקבוצות בפתח תקוה לא היה מאז מאי 1987. בחיפה, לעומת זאת, היו שישה משחקים כאלה מאז.

* מכבי פתח תקוה לא ספגה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה. רצף של ארבעה כאלה בליגה הבכירה? את זה היא לא עשתה מאז אמצע עונת 1993/94.

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 4950

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully