וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד: אנסה חוזר, גורדנה יהיה כשיר?

בצל החיסורים הרבים, בן שמעון ושחקניו מקווים להתקרב להבטחת המקום השלישי (שבת, 18:15, 5+ לייב). המארחת רוצה להתקרב ולהתבסס במקום הרביעי

מחזור 32הסתיים01/05/2021
עירוני קרית שמונה
  • אנסה (37)
1:1
  • (71) ספורי
מ.ס. אשדוד
תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט 1

עירוני קרית שמונה

הניצחון על מכבי תל אביב נתן לעירוני קרית שמונה הרבה תיאבון והיא ממשיכה להיאבק על המקום הרביעי שעשוי להיות שווה כרטיס לאירופה בתום העונה. ניצחון של קובי רפואה ושחקניו יקרב את קרית שמונה אפילו למקום השלישי ויפתח לחלוטין את המאבק וזו כמובן המטרה של המארחת. סקו טורה המוצהב ייעדר ויוג'ין אנסה שחוזר, יתפוס את מקומו.

רפואה אמר לקראת המשחק: "חשוב יהיה לנו להמשיך את המומנטום מהניצחון על מכבי תל אביב ולהשאיר את הנקודות בבית. יש לנו את המטרות שלנו העונה וזה עוד משחק חשוב. אשדוד קבוצה מצויינת ואנחנו נערכים בהתאם".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. מאור אלקסלסי
המומנטום יימשך? עירוני קרית שמונה/מאור אלקסלסי

מ.ס אשדוד

אחרי הניצחון המפתיע של עירוני קרית שמונה במחזור הקודם על מכבי תל אביב, במ.ס. אשדוד מודאגים מהאפשרות שהקבוצה של איזי שרצקי תצמצם מהם את הפער לכדי שלוש נקודות בלבד, אם תנצח מחר. אשדוד לא הצליחה העונה לעשות תוצאות טובות מול קרית שמונה וכדי לשמור על המקום השלישי, השחקנים צריכים לבוא למשחק עם כל הבעיות והחוסרים ולפחות לא להפסיד.

המאמן רן בן שמעון שוב יצטרך להסתדר ללא רשימה ארוכה של שחקנים שיחסרו כאשר יש גם כאלה שנמצאים עדיין בספק בגלל פציעות חדשות. טום בן זקן יעדר מחר בגלל צהובים ומי שלא התאמנו השבוע בצורה מסודרת ונוספו לרשימת הפצועים הארוכה הם רמזי ספורי (סיכוייו לשחק קלושים), יעקב בריהון (מתאושש מכאבים בברכו ועשוי לשחק) ורועי גורדנה שאתמול חש בכאבים בגבו וינסו להכשירו למשחק החשוב. מוסא בגאיוקו שנעדר מהמשחק האחרון אמור לחזור להרכב. מי שימשיכו להיעדר הם טימותי אוואני שסיים את העונה, דין דוד, שלומי אזולאי וקרוב לוודאי שגם באיו פאהד וגיל כהן.

המאמן רן בן שמעון אמר לקראת מחר: "בעקבות התוצאות האחרונות, המשחק בקרית שמונה הופך לחשוב מאוד עבורנו. אסור לנו לטעות. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק מאוד קשה ומאתגר".
באשר לכמות הפציעות יוצאת הדופן איתו הוא צריך להתמודד אמר בן שמעון: "הפציעות הן חלק מהכדורגל. מי שלא רוצה להיפצע, שיילך להיות פקיד בבנק וגם שם אפשר להיפצע לפעמים ממשהו שיפול עליך".

עוד בוואלה!

המו"מ מול מ.ס. אשדוד: רועי גורדנה רוצה לחזור לחוזהו המקורי לפני הקורונה

לכתבה המלאה
שחקן מ.ס. אשדוד רועי גורדנה. לירון מולדובן
לא כשירים לחלוטין, אבל אמורים לפתוח. גורדנה ובריהון/לירון מולדובן

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 32 פעמים במסגרת ליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 9:12 בניצחונות ועוד 11 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מ.ס. אשדוד הפסידה בכל ארבעת ביקוריה האחרונים בקרית שמונה, כולל אחד בגביע הטוטו, ולמעשה ניצחה שם רק פעם אחת עד היום - 1:2 ביום האחרון של 2017, כאשר בנצי מושל ומאוריסיו הפכו בדקות הסיום.

* אשדוד ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים, ויחד עם ההפסד בגביע מדובר בארבעה משחקים שבהם כבשה שער בודד.

* רן בן שמעון לא הצליח לנצח בשמונת המשחקים האחרונים שלו מול קרית שמונה, אותה הוביל לאליפות ההיסטורית ב-2011/12. גם נגד קובי רפואה המאזן שלו דומה: שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 350

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully