וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבול ומדמם: סרטונים חדשים מהתקרית של שחקן ה-NBA במועדון החשפנות

בארצות הברית שחררו את סרטוני האבטחה מהאירוע בו היה מעורב שחקן יוסטון סטרלינג בראון, שהותקף והובהל לבית החולים. גם חברו לרוקטס קווין פורטר ג'וניור מופיע ומתווכח עם השוטרים

שחקן יוסטון רוקטס סטרלינג בראון. מתוך טוויטר, צילום מסך
טרם הגיב לתקרית. בראון/צילום מסך, מתוך טוויטר

המשטרה בארצות הברית שחררה השבוע תמונות חדשות מהתקיפה שעבר שחקן ה-NBA סטרלינג בראון מחוץ למועדון חשפנות Booby Trap במיאמי ב-18 באפריל.

שחקן יוסטון נראה מדמם מראשו בזמן שהמשטרה הגיעה, לאחר שלטענתו הותקף על ידי מספר גברים שאף ניפצו בקבוק על ראשו. לפי "האתלטיק", התקרית החלה כשבראון יצא ממועדון החשפנות ונכנס למכונית לא נכונה, שם הותקף. לזירת האירוע הגיע גם חברו של בראון לרוקטס, קווין פורטר ג'וניור, והחל להתווכח עם כוחות המשטרה. שני הכדורסלנים נראו עצבניים מאוד.

בסופו של דבר הרוחות נרגעו ובראון הובהל באמבולנס לבית החולים, שם נתפר. חבריו לקבוצה "חששו לחייו", לפי אחד הדיווחים בארצות הברית, אולם בסופו של דבר מצבו יציב הוא אמור לשוב בקרוב לפרקט.

בראון, שמעמיד ממוצעים של 8.2 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק, טרם התייחס לתקרית באופן פומבי. פורטר ג'וניור, לעומת זאת, נקנס ב-50 אלף דולר על ידי ה-NBA על שהפר את נהלי הקורונה של הליגה, שכן נצפה בתוך מועדון החשפנות.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully