וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה אטומית: האמריקאי שהכריע את אליפות איראן עם סל בלתי נתפס

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 10:50

פרי פטי קלע שלשה משוגעת עם הבאזר עבור שאהרדארי גורגאן וסידר לה אליפות ראשונה בתולדותיה על חשבון מאהראם טהראן המעוטרת, ואפילו שליח ארצות הברית לשיחות הגרעין עם איראן התלהב

שחקני שאהרדארי גורגאן. שאהרדארי גורגאן, אתר רשמי
שחקני שאהרדארי גורגאן/אתר רשמי, שאהרדארי גורגאן

סדרת גמר הפלייאוף בליגה האיראנית בכדורסל סיפקה אתמול (שבת) דרמה יוצאת דופן, שהתערבבה גם עם המצב הפוליטי המורכב במדינה. שחקן אמריקאי בשם פרי פטי מקבוצת שאהרדארי גורגאן קלע סל מדהים שסידר לקבוצתו אליפות ראשונה בתולדותיה על חשבון מאהראם טהראן המעוטרת, והקפיץ אפילו את רוב מאלי, השליח האמריקאי לאיראן לצורך המשא ומתן בנוגע לסוגיית הגרעין.

פטי בן ה-32, ששיחק בשלושה קולג'ים שונים לפני שלא נבחר בדראפט 2011 והחל בנדודים ברחבי העולם, שיחק בעבר באיטליה, יוון, בלארוס, הונגריה, סלובקיה, רומניה, ליטא, ואפילו נצואלה לפני שנחת באיראן, שם הוכתר לשחקן המצטיין בליגה כבר ב-2019, אבל רק העונה הצליח להעניק לקבוצה מצפון המדינה אליפות היסטורית מול האימפריה הדומיננטית מעיר הבירה.

גורגאן שהוליכה 1:2 בסדרת הגמר פיגרה 96:93 עם 0.3 שניות על השעון כשפטי שיחרר זריקה ממאחורי קו מחצית המגרש שצללה איכשהו פנימה, קבעה שוויון 96:96 ושלחה את המשחק להארכה, בה טהראן ההמומה נכנעה 110:103. ההתלהבות מהמהלך החריג הגיעה כאמור גם לעמודי החדשות במדינה, וסיפקה אתנחתא קטנה מהמתח המצטבר בשיחות על הסכם הגרעין הנערכות בווינה.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully