וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' התקרב לנוביצקי, גולדן סטייט וקר המומים, ברוקלין חוגגת את ההישג

עודכן לאחרונה: 28.4.2021 / 9:25

כוכב דאלאס שפירק את הווריירס לא מפסיק להדהים, קר מודה: "זה היה משחק העונה שלנו, אבל הוא נגמר עוד לפני שהתחיל". אצל הנטס "כולם במצב רוח טוב", וגם: ההצגה המדהימה של סימונס

אל המשחק הביתי מול דאלאס הגיעה גולדן סטייט כשהיא בכושר נהדר, אחרי שרשמה שבעה ניצחונות בתשעת משחקיה הקודמים. אם זה לא מספיק, היא הגיעה למשחק עם השחקן שנמצא בכושר הטוב בעולם, לא פחות, סטף קרי הלוהט. אלא שלמאבריקס, כך נראה, היו תוכניות משלהם, ואחרי ההפסד לסקרמנטו במשחק הקודם עלו אחרת לגמרי למשחק החוץ מול הווריירס, שנגמר בניצחון מוחץ 103:133, כולל ריצת 0:28 מדהימה שהוציאה לגולדן סטייט את כל הרוח מהמפרשים.

על הריצה המדהימה של דאלאס (השנייה בטיבה בליגה ב-20 השנים האחרונות) ניצח כמובן ילד הפלא הסלובני לוקה דונצ'יץ', שכיכב עם 39 נקודות ב-28 דקות בלבד. השורה הסטטיסטית המדהימה הזו שנייה רק לדירק נוביצקי - שקלע את מספר הנקודות הגדול ביותר בפחות ב-30 דקות בהיסטוריה דאלאס (40 נקודות ב-29 דקות במרץ 2012).

"מבחינתנו מדובר היה במשחק העונה, והוא נגמר עוד לפני שהתחיל", אמר סטיב קר המאוכזב. "אני לא מודאג מהתוצאה, אלא מההגנה שלנו ומהמחויבות של השחקנים. לדעתי זה מה שהיה חסר לנו הלילה. מין הסתם שהאחריות היא עליי - אני המאמן הראשי ולא הכנתי את השחקנים שלי בצורה נכונה להתמודדות הזו. אם היינו מנצחים, אני חושב שהיה לנו סיכוי ריאלי להדביק את הפער מדאלאס לפני הפלייאוף, אבל זה כבר לא רלוונטי".

קרי נעצר הלילה על 27 נקודות, כולל חמש שלשות, וכעת הוא עומד על 90 שלשות בחודש אפריל - 8 יותר מג'יימס הארדן שהחזיק בשיא עד לפני מספר ימים אחרי שקלע 82 שלשות בנובמבר 2019. "קשה להסביר מה קרה כאן, אני חושב שפשוט הכול הלך לנו הפוך וזו התוצאה", הודה קרי בסיום.

"לרדוף אחרי קרי לכל פינה במגרש זו המשימה הכי קשה שיש בכדורסל מקצועני - ב-NBA, בקולג'ים או באירופה", הודה מאמן דאלאס ריק קרלייל. "הוא פשוט לוהט החודש וקשה מאוד לעצור אותו. טריי ברק החליט לקחת על עצמו את האתגר; הוא רדף אחריו לכל מקום והקשה עליו מאוד". "אני שמח שהתאוששנו מההפסד לסקרמנטו, נראינו הפעם אחרת לגמרי", הוסיף מקסי קלבר. "הם לא הצליחו לקלוע, אני אפילו לא יודע איך להסביר את זה".

ברכות לברוקלין נטס, הקבוצה הראשונה ב-NBA שהבטיחה מקום בפלייאוף. הנטס גברו 103:116 על טורונטו והרשו לעצמם לחגוג קצת בסיום. "להבטיח מקום בפלייאוף זו הרגשה נהדרת", הודה סטיב נאש. "אני שמח שעשינו זאת, אבל המטרות שלנו גדולות בהרבה. הקבוצה הזו עברה לא מעט, אז משמח אותי מאוד שהבטחנו את המקום כשנותרו עוד עשרה משחקים עד לסיום העונה".

"אנחנו צריכים להיות גאים בעצמנו", הוסיף ג'ף גרין. "יחד עם זאת, זו ממש לא המטרה שלנו, כולם יודעים מה אנחנו רוצים להשיג ואני מקווה שנצליח לעשות זאת. כן, אפשר לעצור רגע ולשמוח, להתרגש מהדברים שהשגנו ולחגוג קצת, אבל העבודה שלנו ממש לא הסתיימה".

ג'יימס הארדן שנעדר גם הלילה בשל הפציעה שממנה הוא סובל, החל באימוני קליעות וכוח, אך לפחות על פי נאש, הוא לא צפוי לשוב בעונה הסדירה אלא רק לקראת הפלייאוף. "כולם במצב רוח טוב", אמר המאמן. "ג'יימס עדיין לא חוזר, אבל אנחנו ממשיכים להתפתח ולהשתפר".

אנפרני סימונס היה קרוב מאוד לנפץ את שיאם של דמיאן לילארד וקליי תומפסון, כשקלע את כל 9 הניסיונות הראשונים שלו מחוץ לקשת בניצחון של פורטלנד 112:133 על אינדיאנה, אלא שאת הזריקה העשירית שלו הוא החטיא, ופספס הזדמנות לעקוף את שני הקלעים האדירים - לילארד קלע גם כן 9 מ-9 ואילו תומפסון, שמחזיק בשיא, קלע 10 שלשות רצופות בינואר 2019.

"אחרי השלשה הראשונה שקלעתי, ידעתי שיהיה לי משחק טוב", אמר סימונס. "אחרי שהיא נכנסה, הרגשתי שלא משנה מי ישמור עליי - זה לא יעזור. ידעתי שהזריקות פשוט ייכנסו". אגב, למשחק הגיע הגארד עם ארבע קליעות רצופות מחוץ לקשת, ובמהלך המשחק הגיע ל-13 קליעות רצופות ל-3 בארבעת משחקיו האחרונים - הרצף הארוך ביותר ביחד עם שייק מילטון (2020), טרי מילס (1996) וברנט פרייס (1996).

בנוסף פורטלנד הודיעה הלילה על החתמתו של רונדיי הוליס-ג'פרסון עד לסיום העונה, אחרי שהיה חתום על חוזה ל-10 ימים.

מילווקי באקס תציע לאוהדיה להתחסן נגד קורונה במשחק הליגה הקרוב מול ברוקלין ביום ראשון. "מילווקי הודיעה לאוהדיה שהם יוכלו לקבל את החיסון הראשון מבין שניים במשחק הקרוב. אלו שיעברו חיסון יוכלו לקבוע תור למנה נוספת בחלוף שלושה שבועות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully