וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון נותנת לאבדיה ליווי צמוד: "יש הרבה מה ללמוד גם בלי לשחק"

סקוט ברוקס הצהיר: "נמשיך לערב אותו בענייני הקבוצה ולעבור איתו על משחקים". וגם: ב"אתלטיק" סידרו מחדש את בחירות הלוטרי בדראפט 2020 - והשמיטו את אבדיה

מערכת וואלה!

דני אבדיה ממשיך לקבל ליווי צמוד מוושינגטון, גם כשהוא פצוע לתקופה ממושכת. לפני ההפסד הלילה (בין שני לשלישי) 146:143 לסן אנטוניו אחרי הארכה, הבהיר מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס שהרוקי הישראלי לא יחזור סופית לשחק העונה, ומצד שני הצהיר שהוא ימשיך לעקוב אחריו ולהיות איתו בקשר רציף.

"הוא לא ישחק עד סוף העונה, אבח נמשיך לערב אותו בענייני הקבוצה, נמשיך לצפות איתו בוידאו, נמשיך לנתח איתו משחקים, נמשיך ללוות אותו. יש הרבה מה ללמוד בתור שחקן גם מחוץ למגרש. בדרך כלל שופטים שחקנים לפני דקות המשחק, אבל צריך להשתפר בכל התחומים - גם בלנתח את עצמך בוידאו, גם בלדבר עם החברים שלך לקבוצה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. האתר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
"יש מה ללמוד גם בלי לשחק". אבדיה/אתר רשמי, האתר של וושינגטון וויזארדס

ב"אתלטיק" סידרו אמש מחדש את סדר בחירות הלוטרי בדראפט 2020, אחרי כמעט עונה שלמה במהלכה התרשמו ממחזור הרוקיז הנוכחי. מומחה הדראפט סם וסני, הפרשן ג'ון הולינג'ר והכתב ג'יימס אדוארדס ניסו לקבוע איך הדראפט היה צריך להיראות לאור הביצועים של הרוקיז, והותירו את אבדיה מחוץ ללוטרי - כלומר מחוץ ל-14 הראשונים.

בבחירה התשיעית בה וושינגטון לקחה את אבדיה, הציבו כותבי ה"אתלטיק" את שחקן הפנים של אטלנטה אונייקה אוקונגוו, שבזמן אמת נלקח בבחירה השישית.

"אני עדיין מאמין שאם אוקונגוו היה זמין בבחירה התשיעית, וושינגטון הייתה בוחרת בו", כתב ג'יימס אדוארדס. "ההנהלה של וושינגטון תמיד מכוונת לפלייאוף ואוקונגוו התאים לצרכים המיידים שלהם, גם אם האפסייד שלו לא בשמיים".

עוד בוואלה!

הרצף של הוויזארדס והניקס נקטע, הג'אז והקליפרס הופתעו, הלייקרס התאוששו

לכתבה המלאה

הלוטרי האלטרנטיבי של "האתלטיק"

1. לאמלו בול
2. אנתוני אדוארדס
3. ג'יימס ווייזמן
4. פטריק וויליאמס
5. טייריס האליברטון
6. אייזיאה סטיוארט
7. אלכסיי פוקושבסקי
8. קיליאן הייז
9. אונייקה אוקונגוו
10. ג'יידן מקדניאלס
11. דווין ואסל
12. סאדיק ביי
13. דזמונד ביין
14. פול ריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully