וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאבוקה ייעדר 2-3 שבועות. רודריגס הופתע מהחילוף

עודכן לאחרונה: 27.4.2021 / 14:31

הירוקים לקחו קשה את איבוד הנקודות בבאר שבע, חוששים מהאפקט המנטלי אבל מנסים להתעודד: "באר שבע נלחמה בלי סוף, שחקנים שלה הרגישו חובת הוכחה". מאבוקה סובל מקרע, טואטחה עשוי לבקש לעזוב בתום העונה אם מעמדו לא ישתפר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

1. אכזבה אדירה במכבי חיפה אחרי התיקו 1:1 אמש (שני) עם הפועל באר שבע. המבטים על פני השחקנים ואנשי הצוות המקצועי בסיום הסגירו את התחושות הקשות. "ברור שזו אכזבה אדירה. האמנו שאנחנו מסוגלים לנצח, וזה אובדן של שתי נקודות משמעותיות", אמר אחד השחקנים.

עוד לפני המשחק ידעו בחיפה שניצחון יגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות. מרגע השריקה במשחק בקרית שמונה הבהיר ברק בכר לשחקנים שהדבר היחיד שהם צריכים לעשות זה להיות מרוכזים בעצמם. השחקנים מבהירים שאכן התמקדו בעצמם ומתעקשים שההפסד של מכבי תל אביב בראשון לא הוסיף לחץ.

"באר שבע הגיעה ונלחמה באמת בלי סוף. היה לנו ברור שלהרבה אנשים ושחקנים שם יש חובת הוכחה ושזו הבמה שלהם. ראינו את זה על המגרש, אבל בלי קשר אליהם אנחנו צריכים לנצח משחקים מהסוג הזה", אמרו במועדון. מי שנראה מאוכזב יותר מכולם בסיום היה דולב חזיזה שכמעט כבש שער ניצחון בתוספת הזמן, אבל נעצר על ידי מיגל ויטור במהלך גדול. "דולב ושאר שחקני ההתקפה שלנו לא היו ביום טוב, אבל אחרי ההגבהה המצויינת של רז מאיר, הוא עשה הכל נכון. לצערנו ויטור הציל שם בצורה בלתי רגילה את הגול הזה". בצוות המקצועי לא אהבו את הרכות בתחיחת המשחק ובעיקר את העובדה ששחקני באר שבע זכו במרבית מאבקי הגובה. בנוסף, בקבוצה דיברו כל השבוע על הנעת הכדור הדרושה בשל מערך שלושת הבלמים, אך כשלו במשימה.

יובל אשכנזי, נטע לביא, רז מאיר שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
חייבים להתאושש במהירות. שחקני חיפה מאוכזבים/דני מרון

2. כעת בחיפה יצטרכו להרים את השחקנים לקראת המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה. בחיפה מבינים שאסור למעוד שוב מול המלאבסים אם הם רוצים להגיע למשחק העונה עם יתרון בטבלה. בכר יחסר את צ'ארון שרי ודולב חזיזה שסוחבים צהובים, כאשר ייתכן שלמרות שמערך שלושת הבלמים לא צלח מול באר שבע, בכר ימשיך איתו ויציב שחקן התקפה נוסף במקום שחקן קישור. "אסור לנו להיכנס עכשיו לדיכאון. אם אנחנו רוצים לעשות את זה ולקחת אליפות, אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו ולנצח בשבת", אמר שחקן בכיר בקבוצה.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יחסר מול מכבי פתח תקוה. שרי/דני מרון

3. בשבועות האחרונים בכר דיבר לא פעם עם השחקנים והבהיר להם שיגיב באפס סובלנות כלפי שחקנים שמתנהלים בצורה בעייתית, מורידים הילוך באימונים או לא נותנים 100 אחוז כשהם נכנסים כמחליפים. שניים שמשלמים מחיר יקר על גישה כזו הם טאלב טואטחה ועאיד חבשי. בעוד שהבלם לגמרי לא בתוכניות המקצועיות ויעזוב בוודאות בסוף עונה, המגן נסע עם הקבוצה למלון אך אתמול התבשר שלא יהיה בסגל. טואטחה יחזור לסגל מול מכבי פתח תקוה אך בסיום העונה ייפגש עם ראשי המועדון והמאמן ואם יבין שמעמדו יימשך כפי שהוא כיום, צפוי השחקן לבקש לעזוב.

בחיפה ציינו בפני השחקנים את מוחמד עוואד שלמרות שלא קיבל הרבה קרדיט המשיך להתאמן ברצינות, וגם את צ'ארון שרי שעמד במבחן דומה. ההולנדי לא פתח בהרכב, אבל בכר הכניס אותו כבר בדקה ה-38 ושרי שבעבר עלה כמה פעמים ללא אנרגיות כמחליף, היה דינמי מאוד מהרגע שנכנס, שדרג את המשחק של המוליכה ואף כבש את השוויון בכדור חופשי יפה. אגב, השער של שרי היה הראשון של חיפה העונה מכדור חופשי ישיר.

אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע מול חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. דני מרון
התפלא מהחילוף המוקדם. רודריגס מול אקולטסה אמש/דני מרון

4. שרי החליף את חוסה רודריגס עוד במחצית הראשונה והקשר הספרדי נראה עצבני במיוחד. הספרדי שוחח עם סביבתו והביע תמיהה על החילוף המוקדם, כשהוא מסביר שלתחושתו, לא שיחק כל כך רע. מלבד החילוף המוקדם, ספג רודריגס צהוב וייעדר במשחק העונה נגד מכבי תל אביב. "חוסה היה עצבני וראו את זה, אבל החילוף היה מתבקש ואולי הציל את המשחק", אמרו בחיפה.

מי שעוד יצא מאוכזב מאוד מהמשחק הוא ארנסט מאבוקה שהוחלף במחצית אחרי שחש כאבים בשריר האחורי. ההערכה הראשונית הייתה שמאבוקה סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, אבל היום התברר שמדובר בקרע ושהוא ייעדר לפחות 2-3 שבועות - כלומר לא ישחק בצמד המשחקים נגד מכבי תל אביב בליגה ובגביע. מוחמד אבו פאני ספג את הצהוב השמיני שלו העונה ואם יספוג בשבת צהוב נוסף, הוא ייעדר ממשחק הגביע נגד מכבי תל אביב. גם נטע לביא בסכנה זהה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully