וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובל גוזלן: "בהפועל חדרה הצליחו להחיות ולהרים אותי"

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 23:08

החלוץ התראיין בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על סוד ההצלחה של המועדון: "המאמן, הקבוצה, זה הכול ביחד, ביתיות כזאת"

תקציר: בני יהודה - הפועל חדרה 3:2/ספורט1

חלוץ הפועל חדרה שובל גוזלן התראיין הערב (שני) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על המצב של הפועל חדרה, על העונה שלו שם ועל הניצחון מול בני יהודה, שקירב מאוד את הזהובים אל הליגה הלאומית.

שחקן הפועל חדרה שובל גוזלן. דני מרון
אני חושב שלרגע לא באנו להעביר את הזמן". גוזלן/דני מרון

גוזלן התייחס אל הניצחון ואמר: "אני חושב שלרגע לא באנו להעביר את הזמן. הפועל חדרה קבוצה שבנויה מהרבה צעירים וחשוב לציין שאין להם חוזה לשנה הבאה. כל משחק חשוב, וכל גול משפיע לכל שחקן ושחקן. שמנו את כל הרעשים מסביב בצד ובאנו וידענו שניתן הכול וננצח, האמנו בעצמנו. זה מה שאנחנו עושים כל החודשיים האחרונים". על החיבור שלו אל המועדון אמר: "כן, אני חושב שיש חיבור מצוין לא רק לי, אלא לכל השחקנים בקבוצה. זאת קבוצה שנותנת לך המון ביטחון, שהכול בסדר. באתי אחרי עונה לא פשוטה והם תמיד מחבקים ונותנים לך כל מה שאתה צריך, ואני חושב שכיף ורואים את זה גם".

על הקריירה שלו אמר החלוץ: "יכול להיות שקיבלתי החלטות טובות או לא טובות, אבל בדיעבד זה מה שחשבתי שנכון באותו רגע. כרגע אני שמח איפה שאני נמצא, אני חושב שאם היו מסתכלים ומדברים איתנו בינואר זה היה תלוש מהמציאות שנהיה במצב הזה ונגיע לפלייאוף. עם אמונה ועבודה קשה - עשינו את זה. עברתי קבוצות. חדרה זה מועדון צנוע ואני חושב שבארבע שנים שהוא נמצא בליגת העל הוא עשה המון דברים יפים. באמת שכל שחקן שמגיע, גם אם הוא בא בתקופות פחות טובות, כמוני למשל, הם מצליחים להחיות אותך, להרים אותך בחזרה, להחזיר לך את הביטחון ואני חושב שרואים את זה. המאמן, הקבוצה, זה הכול ביחד, ביתיות כזאת".

כשנשאל האם יש לו חוזה לעונה הבאה, השיב גוזלן: "עכשיו אנחנו בפגישות, בגדול כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully