וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה כועסת על ההתאחדות ומקווה להשאיר את פלקושצ'נקו

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 9:24

במועדון לא אהבו את המכתב של התובע ניר רשף: "מי שמו להחליט מה ההרכב החזק שלנו?". פסימיות לגבי השארת לירן רוטמן

תקציר: בני יהודה - הפועל חדרה 3:2/ספורט1

בהפועל חדרה חגגו את הניצחון 2:3 על בני יהודה אמש (ראשון) והפנו אצבע מאשימה לעבר ההתאחדות לכדורגל והתובע, עו"ד ניר רשף. האחרון שיגר עוד לפני המשחק מכתב התראה לקבוצה בדרישה לעלות בהרכב הכי חזק וגורם במועדון אמר: "לא ברור מה תובע ההתאחדות רצה ומי שמו בכלל לקבוע מה ההרכב הכי חזק שלנו. הרי גמרנו את העונה מעשית אז מה ההגיון לשים שחקנים שבעים? מנחם קורצקי העלה שחקנים רעבים שגם יודעים שרוב הסיכויים שהם יהיו פה עונה הבאה ויש להם מה להוכיח. כשאורן גולן התראיין ואמר שנעלה עם שחקנים שיהיו פה בעונה הבאה - בדיוק לזה הוא התכוון".

גם בקרב השחקנים הייתה תסיסה בנוגע למכתב שכן השחקנים שפתחו זעמו על הרמיזה של תובע ההתאחדות כאילו חלקם לא ראויים להרכב. "כל שחקן בחדרה יודע שהוא שווה הרכב", קבע אחד מהם, "לאורך כל העונה היו רוטציות, אז על מה הרעש? ידענו שאנחנו ספורטיביים והוכחנו את זה לכולם על המגרש".

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם שובל גוזלן. דני מרון
השתיקו את כל המבקרים. שחקני הפועל חדרה אמש/דני מרון

בחדרה זעמו גם על אוהדי בני יהודה לאחר שהשחקנים נזקקו לליווי משטרתי ביציאה מבלומפילד וחלק מהם היו צריכים גם להימלט. "זו הייתה שערורייה, אף פעם לא ראיתי כזה דבר. מה הם באים אלינו בטענות? שבאנו ושיחקנו?", תהה שחקן בכיר בחדרה.

כעת בחדרה ממשיכים לעבוד על העונה הבאה כאשר המטרה המרכזית היא להשאיר את לירן רוטמן ומקסים פלקושצ'נקו. בית"ר ירושלים נוטה להשאיר את רוטמן, אבל מכבי חיפה צפויה להסכים להשאיל את פלקושצ'נקו לעונה נוספת.

עוד בוואלה!

בני יהודה הפסידה להפועל חדרה 3:2 והתקרבה ללאומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully