וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קאנטונה: "החרטה היחידה שלי - שלא בעטתי באוהד חזק יותר"

כוכב העבר נזכר בתקרית המפורסמת מול אוהד קריסטל פאלאס: "היו קבוצות שהיו מעיפות אותי בגלל זה, אבל לא יונייטד, הם עמדו מאחורי"

אריק קאנטונה עשה לא מעט דברים גדולים בקריירת המשחק המפוארת שלו, אבל בין כל השערים המופלאים והתארים בהם זכה, יש גם רגע שחור אחד. אנחנו מדברים כמובן על בעיטת הקונג-פו המפורסמת באוהד קריסטל פאלאס, אי שם בינואר 1995, בגינה הורחק על ידי ההתאחדות האנגלית מתשעה חודשים ואף נאלץ לבצע עבודות שירות.

על פניו ניתן היה לדמיין שקאנטונה יתחרט על התקרית הקשה - אבל אפילו הזמן לא גרם לכוכב העבר הצרפתי לחשוב אחרת על אותו ערב בסלהרסט פארק. "העליבו אותי אלפי פעמים ומעולם לא הגבתי, אבל לפעמים אתה פשוט פגוע", אמר. "יש לי רק חרטה אחת - הלוואי שהייתי בועט באוהד אפילו חזק יותר. השעו אותי מתשעה חודשים, למען יראו וייראו".

אבל זה לא הכול. מתברר כי קאנטונה כמעט נזרק ממנצ'סטר יונייטד לאחר אותו מקרה, כשהפר את תנאי ההשעיה שלו. "שיחקתי במשחק ידידות, והיה עיתונאי על עץ שראה את זה וצילם", אמר. "לצערי הוא לא נפל מהעץ. למחרת זה הופיע בעיתון וההתאחדות רצו להאריך את ההשעה שלי, אבל אלכס פרגוסון הגן עלי. אהבתי אותו וכיבדתי אותו כמו אב, הייתי מוכן לתת לו את חיי. כל המועדון היה מאחורי, היו קבוצות שהיו מעיפות אותי, אבל יונייטד הציעה לי חוזה חדש. זה ההבדל בין המועדון הזה ומועדונים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully