וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בצ'ילה: שוער שלח מתחזה לבדיקות קורונה ושיחק חולה

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 22:15

אלכסיס אריאס מרטין הארגנטינאי צפוי לספוג עונש כבד, גם הנהלת המועדון הייתה בסוד העניינים. והמתחזה? התובע חושש שיברח

השוער הארגנטינאי אלכסיס מרטין אריאס. Marcelo Endelli, GettyImages
השוער הארגנטינאי אלכסיס מרטין אריאס/GettyImages, Marcelo Endelli

השוער הארגנטינאי, אלכסיס מרטין אריאס, הסתבך בפרשה שמסעירה את הכדורגל הצ'יליאני בימים האחרונים ובמרכזה זיוף בדיקות קורונה. כמו בכל רחבי העולם, גם בדרום אמריקה ובצ'ילה בפרט, הפרוטוקול דורש משחקני כדורגל לעבור בדיקות קורונה תכופות כדי לשמור על פעילות שוטפת, אבל לרשויות הגיע מידע על התחזות והן פתחו בחקירה.

לפני כמה ימים התובע של עיריית ויניה דל מאר חשף את הסיפור והודיע שנגד אריאס יוגש כתב אישום. מחקירת המשטרה עולה שהשוער היה צריך לעבור בדיקות קורונה ב-4, 12, 16 ו-20 בנובמבר, אבל שלח אדם אחר שהתחזה אליו.

אריאס נמצא חיובי לקורונה בספטמבר והתקשה להתאושש. הוא ביצע כמה בדיקות לאורך יותר מחודש וכולן נמצאו חיוביות, עד שבשלב מסוים כנראה נמאס לו. הוא סיכם עם ארגנטינאי תושב צ'ילה בשם ניקולאס אמברוסיו, שהוא ייגש לבדיקות במקומו וכשאלו היו שליליות - השוער חזר לפעילות.

אריאס צפוי לספוג קנס כבד שעלול להגיע עד 50 מיליון פסו (כ-70 אלף דולר) וגם לספוג עונש הרחקה, אבל הסיפור לא נגמר שם. מהחקירה עולה חשד חמור שמי שארגן את כל ההתחזות הוא חבר הנהלה בכיר בלה סרנה, לו היכרות מוקדמת עם אמברוסיו.

בינתיים המתחזה אמברוסיו מתחמק ובמשרד התובע חוששים שהוא יברח לארגנטינה. התובע גונסאלס הגיש בקשה דחופה לבית המשפט כדי שתוציא לאמברוסיו צו איסור יציאה ובצ'ילה כולם מצפים לדיון הראשון בעוד כמה ימים.

אריאס בן ה-28 משחק בלה סרנה מינואר 2020. לפני כן שיחק מאז שעלה לבוגרים בחימנסיה לה פלאטה הארגנטינאית, בין היתר תחת דייגו ארמנדו מראדונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully