וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "הפנתר הוורוד היה זריז מדי בשריקות שלו"

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 22:59

מאמן מכבי תל אביב כעס על השופט אחרי ההפסד לקרית שמונה: "לא נרים דגל לבן". כ-100 אוהדים חיכו לשופטים בחוץ

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 0:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב ספגה הערב (ראשון) הפסד כואב מאוד. הצהובים הפסידו 2:0 לעירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-31 בליגת העל ועכשיו מכבי חיפה יכולה להגדיל את הפער בצמרת לארבע נקודות אם תנצח את הפועל באר שבע בחוץ.

המשטרה ביקשה מצוות השיפוט במגרש בקרית שמונה להמתין בחדר ההלבשה כדי שהקהל של מכבי תל אביב יתפזר. האוהדים כועסים על הרחקת טיבי למרות שהייתה מוצדקת. גם בהנהלת מכבי תל אביב לא באו בטענות לשופט דוד פוקסמן ולחצו את ידו בסיום למרות שהמאמן פטריק ואן לוון העביר ביקורת מול התקשורת בסיום המשחק וטען כי הכרטיס הצהוב השני היה פזיז מדי ואפשר היה להימנע מהוצאתו כיוון שהוא היה בסמיכות לצהוב הראשון שנשלף לבלם מכבי תל אביב. כ-100 אוהדים של מכבי תל אביב עדיין מחוץ למגרש. לא מוכנים לעזוב. ניידות ילוו את הרכבים של השופטים.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
כעס בסיום. ואן לוון/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "היו לנו כמה מצבים ב-25 הדקות הראשונות כדי לכבוש. לא עשינו את זה. איתן טיבי ספג כרטיס צהוב ראשון ואז את השני וזה שינה את המשחק שלנו. היו טעויות של השופט, הפנתר הוורוד. הוא היה קצת זריז מדי. האדום של איתן טיבי שינה לנו את המשחק. אנחנו מרימים דגל לבן? כל השחקנים שלנו נלחמו והיו טובים יותר למרות שהיינו בעשרה שחקנים. אנחנו מקצוענים. השחקנים ימשיכו להילחם גם במשחקים הקודמים. אנחנו לא מוותרים ולא נניף דגל לבן. רצינו לחשוב על סיטואציות מסוימות שעלולות לקרות ובגלל זה עשינו את השינויים בסגל".

יונתן כהן הוסיף: "הפסד תמיד בא בזמן לא טוב, במיוחד במכבי תל אביב. זה מבאס מאוד, אבל יש עוד כמה משחקים עד סוף העונה. אני חושב שזה עדיין ברגליים שלנו, בעזרת השם נעשה את העבודה. ידענו שבפלייאוף הזה יהיה קשה מאוד בכל משחק. אנחנו חייבים את הנקודות, אני לא יכול להצביע על דבר אחד או שניים שבגללם הפסדנו. עברתי פציעה לא פשוטה שהסתבכה לי, אבל עכשיו אני ברוך השם בריא, רוצה לחזור לכושר ולעזור לקבוצה כמה שיותר. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה".

מאמן קרית שמונה קובי רפואה אמר אחרי המשחק: "הניצחון הגיע לנו. מכבי תל אביב טובה מאיתנו על הניייר ומחוץ לנייר, אבל עשינו הרבה דברים מעבר ואני גאה בבחורים. בכל החודש וחצי האחרונים לא דיברתי, נתתי לאנשים אחרים לקשקש על זה שאני עוזב והשחקנים לא יהיו מחויבים. אמרתי שכל עוד אני פה, השחקנים שלי איתי ויהיו ווינרים. כל הפרסומים היו כדי להזיק לי, אבל אמרתי שניתן את הנשמה עד הסוף. אי אפשר לקחת את מה שעשיתי השנה. אני מודד את מה שעשינו על המגרש, כל הדיבורים לא מזיזים לי. קרית שמונה עם התקציב הכי נמוך בתולדותיה ובלי חיזוק בינואר, עם צעירים שגדלו פה - מגיע להם שאפו על זה. לא לי, תפרגנו להם".

רועי קהת, שכבש את הראשון והציל שער של אלכסנדר פשיץ', הוסיף: "לפעמים צריך את המזל, אני שמח שהצלחתי להציל שער. זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה, מול אחת הקבוצות הגדולות בליגה. אני שמח שהקרבנו הכול ולקחנו את שלוש הנקודות. המטרה שלנו היא המקום הרביעי. אנחנו מפוקסים בכל משחק כדי לנסות להגיע אל המקום הרביעי. תמיד יישאר לי מקום חם בלב למכבי תל אביב, שיחקתי שם עשר שנים מגיל צעיר מאוד. יצא לי לכבוש הרבה נגדה במהלך הקריירה ואני שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully