וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים סיכמו: תפוסה מלאה במגרשי הספורט החל מ-6 במאי

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 18:57

הממשלה צפויה לאשר כניסה מלאה של קהל לאצטדיונים החל מתחילת החודש הבא. המשמעות: מכבי תל אביב - מכבי חיפה לעיני בלומפילד מלא

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

כמעט חודשיים אחרי חזרת הקהל למגרשים בכמויות מוגבלות, סיכמו הערב (ראשון) שרי הספורט והבריאות על התרת תפוסה מלאה באצטדיונים החל מ-6 במאי. לפי המתווה שאושר, באולמות ובמגרשי ספורט לא תהיה הגבלה למספר המקומות לצופים בעלי תו ירוק.

מדובר בבשורה נפלאה לחובבי הכדורגל לקראת משחק העונה בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ב-9 במאי בבלומפילד, שיוכל להתקיים כעת לעיני אצטדיון מלא, וכך גם חצי גמר הגביע בין השתיים שלושה ימים לאחר מכן.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "שיתוף הפעולה בין משרדי הספורט והבריאות מאפשר לנו לחזור למה שעד לא מזמן נראה דמיוני. האחריות שמגלה הציבור הישראלי הופכת את אצטדיוני הכדורגל שלנו לזירה שמדינות רבות בעולם, ארגוני כדורגל מובילים, לומדים בניסיון להבין כיצד חוזרים למראות ולקולות של טרום עידן הקורונה. אני מברך את שר הספורט על עשייה רציפה ונחושה לטובת הענף פעם אחר פעם ושמח על כך שחצאי גמר גביע המדינה והגמר יוכלו להתקיים אל מול יציעים מלאי חיים ותוססים".

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
חגיגה צפויה בבלומפילד בצמד המפגשים עם מכבי חיפה. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

עולם התרבות לילדים יפעל במתכונת הבאה:

1. במתחם סגור - תותר כניסה של עד 50 צופים.
2. במתחם פתוח - תותר כניסה של עד 500 צופים.

שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "כמו בכל פעימה, גם הפעם אנו ממשיכים בהרחבת תפוסת הקהל במגרשי הספורט ובאולמות התרבות. אנו נגיע למספרים שרק לפני כחצי שנה יכולנו לחלום עליהם והכל בזכות שיתוף הפעולה הנהדר מהציבור. אנו שמחים מאוד שמשרד הבריאות נענה לדרישתנו והסיר את ההגבלה באולמות התרבות ובמגרשי הספורט על פי התו הירוק.

"בנוסף, אנו מתחילים בצעד ראשון ומשמעותי בעולם התרבות לילדים, וגם כאן, בדיוק כמו בתחומים האחרים - לא נעצור עד לפתיחה מלאה. כולי תקווה שחודש מאי, שידוע בספורט העולמי כחודש של הכרעות ובעולם התרבות כפתיחת קיץ של מופעי תרבות גדולים, ילווה עם עשרות אלפי צופים שיהנו מהפתיחה הרחבה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully