וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה רתח על הזאר: "חייב להיות יותר אנוכי". זידאן לא מאבד תקווה

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 8:19

בתקשורת טוענים שהעומס עשה את שלו מול בטיס: "מעידה פטאלית". המאמן: "לא חושב שאתלטיקו וברצלונה לא יאבדו נקודות עד סוף העונה". השוער לא אהב את פרגון היתר של בן ארצו

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. Denis Doyle, GettyImages
עוד ערב מתסכל. בנזמה/GettyImages, Denis Doyle

כשעונת 2020/21 בלה ליגה תגיע לסיומה, ריאל מדריד עלולה להביט אל שבוע אחד בו סיימה ב-0:0 חטאפה ולאחר מכן מול ריאל בטיס, ולסמן אותו כנקודה בה איבדה את האליפות. הבלאנקוס שבו לאכזב אמש (שבת), פספסו צ'אנס להיצמד זמנית לאתלטיקו מדריד שבפסגה ובסיום המחזור ה-33 הם עשויים לסיים במרחק של חמש נקודות מהמקום הראשון. גם ברצלונה תוכל לעקוף את היריבה המרה, אם תנצח היום את ויאריאל בקאמפ נואו.

החדשות הרעות: בעוד יומיים בלבד תפגוש אלופת ספרד את צ'לסי במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר ליגת האלופות, הסגל קצר והעומס רק הולך וגובר.

"מעידה פטאלית של מדריד", קראה הכותרת הראשית ב"אס"; "מדריד מתרחקת מהאליפות", נכתב ב"מארקה", שם הוסיפו: "הקבוצה עייפה. זידאן לא הצליח לתת לקבוצה את הקצב לה היתה זקוקה. כרגע, זה מרגיש כאילו ריאל לא מסוגלת לעשות שום דבר בהתקפה בלי ויניסיוס. בהגנה היא עדיין סולידית, ואלה החדשות הטובות היחידות. אדן הזאר חזר ושיחק 15 דקות טובות, ריאל זקוקה לו. מירוץ האליפות הופך להיות מסובך מדי, והריצה בליגת האלופות נותנת את אותותיה על השחקנים".

"אנחנו משוכנעים בדרך שלנו, אבל זה נכון שמה שהיה חסר לנו היום היה חסר גם מספר פעמים העונה", הודה זינדין זידאן. "אנחנו קצת מתקשים בהתקפה וזה נורמלי, כי אנחנו משחקים כל שלושה ימים, אבל אנחנו משחקים היטב בהגנה. לא היינו טובים, איבדנו שתי נקודות אבל יש עוד דרך ארוכה והליגה לא ברחו לנו. נילחם עד הסוף. אני לא חושב ששתי היריבות שלנו לא יאבדו נקודות עד הסוף העונה - אם כן, כנראה שלא נזכה".

על השחקנים שחזרו ואלה שאולי יחזרו בהמשך השבוע אמר זיזו: "קרבחאל היה טוב, הוא שיחק עם הלב שלו. גם 15 הדקות של הזאר היו טובות, אנחנו נזדקק לו. אני מקווה שנצליח לאושש את טוני קרוס ופרלאן מנדי עד צ'לסי".

"אני שמח לראות את אדן על המגרש, כי הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו והיה חשוב לעזור לו להתאושש. כולנו יודעים כמה איכותי הוא ונרוויח מאוד מהנוכחות שלו עד סוף העונה", אמר זידאן. לעומתו, טיבו קורטואה התאכזב מהזאר שעשה מבצע יחיד נהדר בדקות האחרונות, אבל במקום לבעוט ולכבוש מסר לויניסיוס. "כואב לי שאחרי מהלך אדיר כזה, אדן מסר. הוא היה צריך לבעוט בעצמו, הוא צריך להיות יותר אנוכי לפעמים".

דני קרבחאל ששיחק 68 דקות לפני שהוחלף על ידי אלברו אודריוסולה: "לא שיחקנו טוב בחלק האחרון של המגרש, לא היינו מספיק רעבים. יש עוד חמישה משחקים ו-15 נקודות ושום דבר לא סגור. אני רוצה לשלוח מסר אופטימי: בואו נשיג את 15 הנקודות שנשארו ונראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully