וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:1 חשוב לצ'לסי על ווסטהאם, ליברפול ספגה בדקה ה-95 והיא עדיין מחוץ לטופ 4

ורנר (43) העניק לבלוז יתרון בן שלוש נקודות במקום הרביעי. סלאח כבש בפתיחה (3), אבל ניוקאסל השיגה 1:1 דרמטי באנפילד. ווטפורד חזרה לפרמיירליג

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 1:0/ספורט1

המחזור ה-33 בפרמיירליג יצא אתמול (שישי) לדרך עם ארסנל, שאוהדיה הראו את כוחם טרם המשחק במחאה נגד הבעלים סטן קרונקי, אך שחקניה הציגו יכולת בינונית בדרך להפסד ביתי ראשון מול אברטון מאז ינואר 1996. ליברפול שוב ספגה שוויון דרמטי ואיבדה נקודות חשובות במאבק על הטופ 4 עם 1:1 ביתי מול ניוקאסל, לאחר מכן השיגה צ'לסי 0:1 חשוב על ווסטהאם.

קרטיס ג'ונס, מוחמד סלאח שחקני ליברפול מאוכזבים. רויטרס
התחיל טוב, נגמר רע. מוחמד סלאח עם קרטיס ג'ונס/רויטרס

*** שבוע אחרי נוריץ', גם ווטפורד השלימה את עלייתה לפרמיירליג, וגם היא חוזרת אחרי עונה אחת בלבד. הצרעות, שפיטרו את ולאדן איביץ' באמצע דצמבר כאשר דורגו במקום החמישי בליגת המשנה, עשו ריצה נפלאה עם חלוץ העבר הספרדי סיסקו והערב הבטיחו את החזרה המהירה בזכות 0:1 ביתי על מילוול. איסמעילה סאר, מלך שערי הקבוצה העונה, הכריע את המשחק עם פנדל בדקה ה-11 וחגג את ה-13 שלו בליגה. ברנטפורד הבטיחה את מקומה בפלייאוף, גם בורנמות', בארנסלי וסוונסי צפויים להשתתף בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ווטפורד חוגגים עלייה לפרמיריליג. רויטרס
השלימו את המשימה. שחקני ווטפורד חוגגים/רויטרס
שחקני ווטפורד מניפים את המאמן סיסקו. רויטרס
מינוי מפתיע שעבד. המאמן סיסקו מונף/רויטרס

צפו בתקציר: ליברפול - ניוקאסל 1:1

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 1:1/ספורט1

ליברפול - ניוקאסל 1:1

אכזבה גדולה נוספת לאלופה היוצאת. שמוצאת עצמה מחוץ לטופ 4 לפני הביקור באולד טראפורד אצל מנצ'סטר יונייטד. בסיבוב הראשון סחטה ניוקאסל 0:0 מליברפול והפעם נכנעה כבר בדקה השלישית לשער של מוחמד סלאח שחזר להרכב וחגג את ה-20 שלו בליגה, אבל אחרי החמצות בשני הצדדים וגם שוויון שנפסל לה בדקה ה-92, האורחת חילצה נקודה עם שער של המחליף ג'ו ווילוק בדקה החמישית של תוספת הזמן. שתי תוצאות 1:1 לליברפול מאז סערת הסופר ליג, ובמצב העניינים הנוכחי היא לא תהיה בליגת האלופות בעונה הבאה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול כובש מול ניוקאסל. רויטרס
הסתובב והפציץ בשמאל. מוחמד סלאח כובש/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 3: גול! רגע לפני שהדקה השלישית ננעלת, הגנת ניוקאסל כשלה בהרחקה וסלאח הסתובב וירה פנימה את ה-20 שלו העונה בליגה. 0:1 לליברפול.
  • דקה 21: שון לונגסטאף נשלח לרחבה ובעט כדור מסוכן מצד שמאל, אליסון הדף ושמר על היתרון של המארחת.
  • דקה 55: אחרי לא מעט מצבים של ליברפול, ז'ואלינטון כמעט עקץ בצד השני, אבל שוב אליסון היה מוכן ועצר.
  • דקה 90+2: ווילסון כבר חגג את השוויון אחרי שער מלא נחישות, אבל השוויון שלו נפסל לאחר שהכדור שנהדף מאליסון פגע בידו בדרך אל השער. מפח נפש מבחינת ניוקאסל.
  • דקה 90+5: גול! ליברפול הגיבה רע לכדור חופשי שהוגבה לרחבה שלה, גייל הוריד בראש והמחליף הנוסף ווילוק בעט לרשת, עם הסטה קלה מצד פאביניו. הפעם ה-VAR לא התערב, 1:1 דרמטי של ניוקאסל.

ווסטהאם - צ'לסי 1:0

ניצחון סופר-חשוב לתומאס טוכל ושחקניו במאבק על הטופ 4, וכעת הם פותחים פער של שלוש נקודות מהפטישים במקום הרביעי בטבלה, שלושה ימים לפני המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד. ווסטהאם, מנגד, סופרת הפסד שני ברציפות וחלומותיה על מקום בליגת האלופות ספגו מכה קשה. טימו ורנר הכריע כשהמשיך פנימה את כדור הרוחב של בן צ'ילוול בדקה ה-43, פביאן בלבואנה הורחק בדקה ה-81 בכרטיס אדום מעט מפוקפק, אחרי עבירה על צ'ילוול.

שחקני צ'לסי טימו ורנר, בן צ'ילוול. רויטרס
הכריע. ורנר עם צ'ילוול/רויטרס
שוער ארסנל ברנד לנו. James Williamson, GettyImages
שער עצמי אומלל. ברנד לנו/GettyImages, James Williamson

צפו בתקציר: ארסנל - אברטון 1:0

תקציר: ארסנל - אברטון 1:0/ספורט 1

ארסנל - אברטון 1:0

טרם המשחק הגיעו אוהדי ארסנל בהמוניהם לאצטדיון האמירויות כדי להפגין נגד בעלי המועדון סטן קרונקי, זכר לטלטלת הסופר ליג מהשבוע החולף. במשחק עצמו ארסנל החזיקה יותר בכדור ושהתה יותר בחלק המגרש של האורחת, אך מלבד כמה מצבים טובים לא באמת הייתה תכליתית. הטופיז לעומת זאת, חיכו בסבלנות כדי לעקוץ במתפרצת, וכך אכן עשו בדקה ה-76 כשפריצה של רישרליסון הסתיימה בכדור רוחב של הברזילאי אותו הדף שוער ארסנל ברנד לנו בשלומיאליות לשערו.

ארסנל לא הצליחה להשיג את שער השוויון ורושמת הפסד ביתי ראשון מול אברטון לאחר 26 משחקי בית רצופים, ו-25 שנה, מאז ינואר 1996. מעבר לכך, ארסנל סופרת שבעה הפסדי בית בעונה אחת לראשונה מאז שנת 1993. בחמישי הקרוב יפגשו התותחנים את ויאריאל למפגש הראשון בחצי גמר הליגה האירופית, ומיקל ארטטה יקווה שהמנוחה שהוא העניק לשחקניו החשובים תשתלם לו.


שפילד יונייטד - ברייטון 0:1
לשפילד יונייטד: דייויד מגולדריק (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully