וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכל הרוחות קרונקי, הסתלק מארסנל": צפו במחאת האוהדים נגד הבעלים

אלפים מאוהדי התותחנים הגיעו למתחם האצטדיון לקראת משחק הבית מול אברטון (22:00, ספורט 2), וקראו בגנות הבעלים סטן קרונקי

אוהדי ארסנל מפגינים נגד הבעלים סטן קרונקי/טוויטר

שבוע של טלטלה עבר על הכדורגל האירופאי והאנגלי בפרט. לאחר ההפגנות ההמוניות של אוהדי צ'לסי במהלך השבוע לפני המשחק של הבלוז מול ברייטון (0:0), הערב (שישי) הגיעו אוהדי ארסנל להפגין מחוץ לאצטדיונם הביתי כמחאה נגד הבעלים סטן קרונקי. כזכור, ארסנל הייתה בין שש האנגליות שתחילה הודיעו על הצטרפותן לסופר ליג, אך פחות מ-48 שעות לאחר מכן הודיעו על פרישתן מהמיזם. ארסנל הייתה דווקא זו שהגדילה ואף התנצלה בפני אוהדיה, אך זה לא הספיק כדי להרגיע את זעמם של אוהדי התותחנים.

כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה למפגש של ארסנל עם אברטון במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג (22:00, ספורט 2) הציפו אלפי אוהדי ארסנל את המתחם מחוץ לאצטדיון האמירויות ושרו: "אנחנו רוצים את ארסנל שלנו בחזרה", וגם "הסתלק מארסנל, לכל הרוחות קרונקי - הסתלק מארסנל".

ארסנל חווה עונה מאכזבת עד כה, במהלכה הודחה מהגביע האנגלי בו זכתה בשנה שעברה, הודחה מגביע הליגה ונמצאת במקום התשיעי בלבד בפרמיירליג. התותחנים אמנם הצליחו לעלות לחצי גמר הליגה האירופית, אך בליגה רחוקים תשע נקודות מצ'לסי שבמקום הרביעי וכלל לא חולמת על כרטיס לליגת האלופות בעונה הקרובה, בטח לאור היכולת הלא יציבה שמציגים שחקניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully