וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קיליאן אמבפה כבש עוד צמד, נפצע והעלה את פריז סן ז'רמן לפסגה

החלוץ הנפלא הגיע ל-25 שערי ליגה בניצחון החוץ הקשה 1:3 על מץ, והלחץ עובר לליל שתתארח בראשון אצל ליון הרביעית. לקראת הסיום נפגע בשוק והוחלף, ארבעה ימים לפני סיטי. פוצ'טינו: "לא חושבים שזה חמור"

תקציר מהגביע הצרפתי: פריז סן ז'רמן - אנז'ה 0:5/ספורט1

פריז סן ז'רמן עלתה הערב (שבת) למקום הראשון בליגה הצרפתית, אחרי שניצחה 1:3 בחוץ את מץ במסגרת המחזור ה-34. הלחץ עובר כעת ליל שתתארח מחר אצל ליון הרביעית שמפגרת אחריה בשלוש נקודות בלבד. מארסיי עלתה אמש למקום החמישי עם 1:3 בריימס, ברסט הבטיחה כמעט סופית את ההישארות עם 1:2 בסנט אטיין.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
לוקח את הקבוצה על הגב. קיליאן אמבפה/רויטרס

מץ - פריז סן ז'רמן 3:1

קיליאן אמבפה כבש צמד שלישי תוך 17 ימים (כולל מול באיירן) והוביל את האלופה לעוד ניצחון קשה ולפחות זמנית גם אל הפסגה. אנדר הררה בישל בכדור עומק פנטסטי לאלוף העולם בדקה הרביעית, מץ נלחמה וחזרה עם נגיחה מקרוב של המגן הימני פביאן סנטונז בדקה ה-46, אבל בדקה ה-59, שניות אחרי שהתלונן בפני השופט וספג כרטיס צהוב, אמבפה ירה את השני שלו מ-17 מטרים ונעזר בתגובה רעה של השוער אלכסנדר אוקיג'ה. החלוץ הגיע ל-25 שערי ליגה והשתווה בכך לארלינג הולאנד, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, כשרק רוברט לבנדובסקי (36) מקדים אותם. ניימאר חזר לשחק בליגה לראשונה מאז האדום מול ליל, מחליפו מאורו איקרדי חתם את התוצאה עם פנדל בדקה ה-89. שתי קודם לכן נפצע אמבפה בשוק והוחלף. "אנחנו לא חושבים שזה חמור במיוחד", אמר מאוריסיו פוצ'טינו, ארבעה ימים לפני מנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניימאר עם אנחל די מריה שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
הפנים לחצי גמר ליגת האלופות. ניימאר ואנחל די מריה/רויטרס

ריימס - מארסיי 3:1

חורחה סמפאולי כבר עם 16 נקודות בשבעה משחקים מאז מונה - הפתיחה הכי טובה של מאמן במארסיי מאז מרסלו ביילסה ב-2014. עד עכשיו כל הניצחונות הושגו בבית, והפעם המאמן הארגנטינאי חגג לראשונה בחוץ, כשמארסיי קטעה רצף של 10 משחקים ללא ניצחון כאורחת. נתנאל אמבוקו דווקא העלה את ריימס ליתרון בדקה ה-38, אבל דימיטרי פאייה השווה (41), בישל לארקדיוש מיליק (45+2) והשלים צמד (76) לאחר שהבלם הבלגי ואוט פאאס (69) השאיר את ריימס ב-10 שחקנים.

סנט אטיין - ברסט 2:1

אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון ו-10 משחקי חוץ בהם השיגה רק שלוש נקודות, ברסט השיגה ניצחון היסטורי בסטאד ז'ופרואה גישאר והבטיחה כמעט סופית את ההישארות. ווהבי חאזרי ניצל טעות בהגנה והעלה את סנט אטיין ליתרון בדקה ה-11, אבל גאטן שרבונייה הפך עם צמד (67 ו-79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully